Amok Park

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Start Aktualności
4x4

Bieg Morsa 17-03-2013

Email Print PDF

Szanowni Państwo !

 

Kościerski Klub Morsów Forrest Gump serdecznie zaprasza w dniu 17 marca 2013 roku  na Drugi Bieg Morsa, który odbędzie się na terenie Powiatowego Centrum Młodzieży nad jeziorem Garczyn.

Wszystkich zainteresowanych bliższymi informacjami zapraszamy na stronę :

www.koscierzynamorsy.pl

 

Kościerski Klub Morsów Forrest Gump

KRS nr 0000413359

Nowa Wieś Kościerska 58

83-400 Kościerzyna

www.koscierzynamorsy.pl

e-mail:  CLOAKING

 


 

EKSPEDYCJA 4 X 4 FULL GAZ KASZUBY 02.03.2013

Email Print PDF

Witamy Wszystkich i Zapraszamy na jednodniową imprezę.

W przeprawie leśnej  planujemy cztery klasy startowe :

Off-road light, Off-road , Extreme i Quad

ABY ODBYŁA  SIĘ KAŻDA Z KLAS MUSIMY MIEĆ DO 23-02-2013 MINIMUM 10 WPŁAT NA KONTO OD DANEJ KLASY

Quady i Extreme wspólne pieczątki

Zaplanowaliśmy ok. 5 prób obserwowanych i ok. 20/30 pieczątek dla każdej z klas. Będą 3 lub 4 odcinki specjalne  podzielone na  klasy startowe

Jeżeli warunki pogodowe pozwolą trasa będzie miała ok 70 km większości po terenach leśnych.

ZAPISY I ODPRAWA Z PRZYCZYN OD NAS NIEZALEŻNYCH ULEGŁY ZMIANIE I ODBĘDĄ SIĘ W AMOK-PARKU W SZARLOCIE 12.

PLAN ZLOTU :

8 : 00 - ZAPISY Namiot w Amok parku

8 : 45 - ODPRAWA

9 : 00 - START

OD 9.30 DO 14.00 czynne OS i PO w szarlocie

OD 14.00 DO 18.00 PO w kopalni

ok. 1: 00 Ogłoszenie wyników.

Limit czasowy przeprawy to 11 godzin.

Zapewniamy:

Ciepły posiłek - obiadokolacja w Garczynie

Dla zwycięzców puchary

Po ogłoszeniu wyników integracje

Zakończenie Ekspedycji w Garczynie, Centrum Wypoczynkowo - Szkoleniowe
83-407 Łubiana, Garczyn.

Organizatorami  są :

4x4 Full-Gaz Kaszuby

Kaszubski Klub Przełajowy

 

Całkowity koszt imprezy wynosi :

250zł od samochodu terenowego (kierowca i pilot)

230zł Quad 4x4.

Potwierdzeniem udziału w imprezie jest opłacenie wpisowego lub zaliczki (100 zł) do dnia:

23.02.2013 PO TYM TERMINIE 30 zł DOPŁATY !!!

Na konto Kaszubskiego Klubu Przełajowego

83-400 Kościerzyna Szarlota 12

Bank BGŻ   79 2030 0045 1110 0000 0232 3870

W tytule przelewu prosimy podać Imię i nazwisko

 

WYŚCIG ZŁOMÓW "OSTATNI DECH" 17-03-2013

Email Print PDF

 

WITAM
Dozwolone opony z kolcami i łańcuch na koła

Zapraszamy do dyskusji na naszym forum.

Koszt wzięcia udziału to 140 zł od uczestnika wpłacone na konto W cenie zawarte jest : naklejka okolicznościowa, teren, zabezpieczenie ratownicze, ubezpieczenie, dla zwycięzców pamiątkowe statuetki i niezapomniane wrażenia.

Wpłaty na konto Kaszubskiego Klubu Przełajowego
BANK BGŻ 79203000451110000002323870
W tytule prosimy wpisać imię, nazwisko, samochód i na co jeździ.

Plan i forma zostaje jak w zeszłym roku

Plan imprezy :
10.00 zapisy
10.30 badania kontrolne i start do prologu
11.30 odprawa
12.00 start do pierwszego wyścigu
13.00 start do drugiego wyścigu
14.00start do trzeciego wyścigu
15.00 start do czwartego wyścigu
ok 17.00 ogłoszenie wyników i wręczenie upominków


REGULAMIN ZLOTU ZŁOMÓW "OSTATNI DECH"

  1. Informacje ogólne

    1.1. Zlot odbywać się będzie na zamkniętej pętli o długości ok 600m o nawierzchni gruntowej OGRANICZENI PRĘTKOŚCI

    DO 40 KM
    1.2. Kierowcy biorący udział w imprezie muszą być pełnoletni i posiadać prawo jazdy . Każdy Uczestnik bierze udział w imprezie na własną odpowiedzialność i ma świadomość ponoszonego ryzyka.

    2. Warunki techniczne
    2.1. Do zlotu dopuszczone są tylko osobowe i dostawcze pojazdy samochodowe z jedną osią napędową (o DMC do 3500kg).
    2.2. Pojazdy biorące udział w zawodach przejdą badania dopuszczające do rywalizacji bezpośrednio przed wyścigiem (pojazd musi mieć sprawny układ hamulcowy i kierowniczy)
    2.3. Pojazd powinien mieć usunięte elementy szklane poza szybą czołową i lusterkami (usunięcie szyby przedniej i lusterek zewnętrznych jest dopuszczalne). Dopuszcza się foliowanie szyb (od zewnątrz, folią "reklamową")lub stosowanie poliwęglanów lub blachy w miejsce usuniętych elementów szklanych. Drzwi kierowcy ze względu bezpieczestwa muszą być zabezpieczone od środka aby nie wystawały ostre krawędzie (blacha lub płyta).
    2.4. Usunięta musi być tapicerka (z wyjątkiem siedzenia i pasu bezpieczeństwa kierowcy)jak i zewnętrzne, ozdobne elementy nadwozia (listwy itp).
    2.5. Usunięte muszą być również światła, zarówno przednie jak i tylne.
    2.6. Światło stopu przeniesione musi być do kabiny aby nie mogło ulec uszkodzeniu w wyniku kolizji i musi być widoczne z tyłu pojazdu .
    2.7. Dopuszcza się demontaż zderzaków.Można zamist zderzaków zamontować rury lub chomonta.
    2.8.1. Dopuszcza się dowolną rzeźbę bieżnika opon za wyjątkiem opon z kolcami.
    2.8.2. Nie dopuszcza się stosowania łańcuchów na koła.
    2.8.3. Bieżniki typu rolniki, jodły i kołki itp są zakazane.
    2.9. Wymaga się przynajmniej po jednym punkcie holowniczym z przodu i z tyłu pojazdu (pomalowany zaczep na kolor żarowiasty)
    2.10. Pojazd powinien być wyposażony w klatkę bezpiczeństwa (zewnętrzna lub wewnętrzna) dopuszcza się zaspawania dzwi.
    2.11. Dopuszcza się wzmocnienia naspawane na elementy zawieszenia (wahacze itp).
    2.12. Dopuszcza się stosowanie blokad osi napędowej (w tym również permanentne 100%).
    2.13. Dopuszcza się udział aut z kierownicą zarówno po lewej jak i po prawej stronie.
    2.14. Zaleca się by haki, zaczepy, uszy holownicze z przodu i z tyłu oznakowane były kontrastowym kolorem.
    2.15. Zaleca się stosowanie fabrycznych układów wydechowych.
    2.16. Dodatkowe amortyzatory dozwolone.

    3. Oznakowanie pojazdów

    3.1. Numery startowe zapewnia Organizator. Zawierać będą zarówno numer startowy jak i zbiorczą reklamę Organizatora. Numery muszą być umieszczone w przedniej części przednich drzwi, bezpośrednio pod oknem lub tabliczki na dachu(kwestia widoczności numerów startowych.
    3.2. Wszelkie inne numery startowe umieszczone na aucie powinny być usunięte aby nie powodować niejasności. 

    4. Awaria, holowanie i serwis

    4.1. Podczas pruby możliwy jest zjazd do strefy serwisowej celem naprawy pojazdu.
    4.2. Pojazdy unieruchomione usuwane będą z trasy przez organizatora.
    4.3. W przypadku unieruchomienia pojazdu na trasie zawodnik musi opuścić pojazd i stosować się do zaleceń obsługi toru.
    4.4. Pojazdy holujące będą rozstawione na trasie i relegowane przez Sędziego Głównego Wyścigu na wniosek Sędziów Trasy. 
    4.5. Unieruchomione pojazdy na trasie (z powodu awarii bądź kolizji), zostaną zholowane poza trasę (w miarę możliwości technicznych organizatora).

    5. Klasyfikacja

    5.1. Aby zostać sklasyfikowanym kierowca musi przeciąć linie mety podczas jej otwarcia.
    5.2. Pojazd musi przeciąć linie mety o własnych siłach. 
    5.3. Zwycięzcą pruby zostanie kierowca, który w zadanym czasie pokona największą ilość pełnych okrążeń i przetnie linię mety podczas jej otwarcia.

    5.4. W przypadku tej samej ilości okrążeń decyduje konkurecja dodatkowa.


     



    6. Kary:

    - Obecność w pojeździe osób innych niż zdeklarowane - wykluczeni
    - Zapoznanie się z trasa poza wyznaczonym treningiem lub niezgłoszonym pojazdem (auto, moto, quad, inne) - wykluczenie 
    - Zmiana trasy - pierwsze przewinienie odjęcie pięciu okrążeń, powtórne - wykluczenie


    Załącznik - tylko cztery flagi - biało-czerwona START, szachownica META, żółta NIEBEZPIECZEŃSTWO, czerwona STOP.

 

KALENDARZ IMPREZ NA ROK 2013

Email Print PDF

26.01.2013 ZIMOWY SPRINT

17.03.2013 ZLOT ZŁOMÓW

02.03.2013 EKSPEDYCJA 4X4

12.05.2013 ZLOT ZŁOMÓW

15-16.06.2013 WEKENDOWE SPOTKANIE 4X4

23.06.2013 BIG TWARDEGO

30.06.2013 ZLOT ZŁOMÓW

14.07.2013 WYŚCIG NA BYLE CZYM

28.07.2013 ZLOT ZŁOMÓW

18.08.2013 II ZJAZD NA BYLE CZYM

25.08.2013 ZLOT ZŁOMÓW - ODWOŁANY !

14-15.09.2013  ZLOT 4X4 FULL-GAZ KASZUBY

22.09.2013 BIEG KASZUBSKI PRZEŁAJ

29.09.2013 ZLOT ZŁOMÓW

SERDECZNIE ZAPRASZA KASZUBSKI  KLUB PRZEŁAJOWYSmile

 

ZIMOWY SPRINT 26.01.2013

Email Print PDF

WITAMY !

Impreza jaką przygotowaliśmy, to jak sama nazwa mówi, jest imprezą sportowo - turystyczną.

Przewidujemy 5 OS. Trzy klasy startowe : benzyna, diesel, Quad.

Koszt imprezy to 140 zł /od pojazdu, do dnia 21.01.2013 r. PO TYM TERMINIE WPISOWE 170ZŁ

Zapewniamy emocje, dobrą zabawę , naklejki okolicznościowe  i statuetki dla ZWYCIĘZCÓW.

Prosimy o zapisy i wpłaty na konto :

Kaszubskiego Klubu Przełajowego

Bank BGŻ   79 2030 0045 1110 0000 0232 3870

W tytule przelewu prosimy podać Imię i nazwisko oraz klasę startową.

 

PLAN SPRINTU 4x4:

9.00 Zapisy

9.30 Start do pięciu oesów

od ok. 11.00 Ciepły posiłek, kawa, herbata dla kierowcy i pilota

16.00 Planowane zakończenie sprintu (w zależności od ilości załóg)

Regulamin:

1. Każdy uczestnik "sprintu" zobowiązany jest do podporządkowania się poleceniom organizatorów, sędziów, Policji i Straży Leśnej.

2. Warunkiem uczestnictwa jest opłacenie wpisowego i naklejenie numeru startowego w prawym górnym rogu przedniej szyby (stare numery startowe zakryte/zerwane/zaklejone)  widoczny tylko aktualny numer startowy.

3. W "sprincie" mogą brać udział użytkownicy samochodów 4x4 oraz quadów 4x4 posiadający zarejestrowany i ubezpieczony pojazd oraz prawo jazdy.

4. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania przepisów ruchu drogowego. Maksymalna prędkość na drogach gruntowych 30km/h ! Ścigamy się na oesach!

5. Uczestnicy biorą udział w "sprincie" na własną odpowiedzialność i w razie wypadku lub uszkodzeń pojazdu nie mają podstaw do roszczeń w stosunku do organizatorów. Na odcinkach obowiązkowe pasy bezpieczeństwa oraz KASKI.

6. Do klasyfikacji "sprintu" liczeni są uczestnicy nie posiadający licencji sportowych.

7. Na odcinku sprawnościowym za każdą ominiętą bramkę dolicza się 20pkt. a za potrącony słupek / gdy chorągiewka dotknie ziemi lub zerwaną taśmę 5pkt. do wyniku osiągniętego na mecie. Punktacja:Najlepszy czas na oesie 10pkt, drugi czas 9pkt. trzeci czas 8pkt itd. W przypadku równej ilości sumy punktów decyduje suma czasów osiągniętych na oesach. Samochody robią 2 okrążenia, Quady 3 okrążenia. Kierunek startu ustala sędzia na danym oesie.

8. Pojazdy nie biorące udziału w "sprincie" mogą poruszać się wyłącznie drogami udostępnionymi dla ruchu kołowego.

9.Ciepło się ubierzcie! :-)

10. Pamiętajmy o zasadzie Fair Play.

11. Nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu spowoduję wykluczenie uczestnika ze "sprintu" oraz nakaz opuszczenia terenu bazy.

12. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu do momentu rozpoczęcia imprezy.


L.P. IMIĘ I NAZWISKO KLASA STARTOWA
1. DANIEL KOSIOREK
2. KATARZYNA KOSIOREK
3. MICHAŁ PEPLIŃSKI
4. MAJA MIGOWSKA
5. MAREK PAŁASZ BENZYNA
6. RAFAŁ KOSIEDOWSKI QUAD
7. MARCIN MIERZWICKI QUAD
8. KRZYSZTOF SOBECKI QUAD
9. DAMIAN ŻAKOWSKI BENZYNA
10. AREK SMAZA BENZYNA
11. ADAM MIESZALSKI DIESEL
 


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Kto nas odwiedza

We have guests online
Największa atrakcja według Ciebie: