Amok Park

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Start Aktualności
4x4

II ZJAZD NA BYLE CZYM - 18.08.2013

Email Print PDF



Więcej zdjęć z pierwszej tego typu imprezy:


https://plus.google.com/photos/101683298207541551730/albums/5900894428109218193

lub

https://plus.google.com/u/0/photos/106187860756981279318/albums/5900748937542966033?partnerid=gplp0



WITAMY I ZAPRASZAMY JUŻ DZIŚ PONOWNIE DO  WSPANIAŁEJ I PEŁNEJ HUMORU IMPREZY!!!!!!!

Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych na " II  Zjazd na byle czym ", który odbędzie się w dniu

18-08-2013 w Amokparku w Szarlocie.

Zapraszamy osoby z dużą wyobraźnią i poczuciem humoru :)

Nie liczy się prędkość ! tylko pomysłowość , choreografia i duże poczucie humoru :)

WASZE zmagania będzie oceniać JURY.

Oceniane będzie:

Styl przejazdu,

Pomysłowość konstrukcji,

Chorografia załogi.

PLAN IMPREZY :

11:00 ZAPISY

11:30 BADANIA KONTROLNE

11:50 ODPRAWA

12:00 START DO I ZJAZDU

OK. 13:00 START DO II ZJAZDU

14:00 START DO III ZJAZDU

OK. 15;00 OGŁOSZENIE WYNIKÓW

ZAPRASZAMY UCZESTNIKÓW I KIBICÓW !!!!!!

REGULAMIN

1. CEL ZLOTU :

- Integracja społeczeństwa

- Propagowanie czynnych form wypoczynku  młodzieży i dorosłych

- Dobra zabawa

2. ORGANIZATORZY ZLOTU :

- Kaszubski Klub Przełajowy

- Amokpark

3. ZGŁOSZENIA I WPISOWE :

- Opłata startowa w wysokości 15 zł.

- Zgłoszenia i wpisowe na konto Kaszubski Klub Przełajowy

83-400 Kościerzyna, Szarlota 12

BANK BGŻ 79 2030 0045 1110 0000 0232 3870

W tytule proszę wpisać "Wyścig na byle czym" oraz imię i nazwisko.

4. OBOWIĄZKI UCZESTNIKA :

- Obowiązkowo każdy uczestnik kask na głowie.

Kaski rowerowe lub budowlane.

5. Nie dopuszcza się pojazdów z silnikami spalinowymi.

6. O wygranej decyduje ilość zebranych punktów za :

- pomysłowość konstrukcji pojazdu

- styl przejazdu

 

14.07.2013 ZJAZD NA BYLE CZYM

Email Print PDF

Oto kilka zdjęć ze "Zjazdu na byle czym" : https://plus.google.com/u/0/photos/106187860756981279318/albums/5900748937542966033?partnerid=gplp0

WITAMY

Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych na " Zjazd na byle czym ", który odbędzie się w dniu

14-07-2013 w Amokparku w Szarlocie.

Zapraszamy osoby z dużą wyobraźnią i poczuciem humoru :)

Nie liczy się prędkość ! tylko pomysłowość , choreografia i duże poczucie humoru :)

Niestety nie znaleźliśmy terenu utwardzonego który by odpowiadał tej zabawie, dlatego  podłoże będzie gruntowe.

WASZE zmagania będzie oceniać JURY.

Oceniane będzie:

Styl przejazdu,

Pomysłowość konstrukcji,

Chorografia załogi,

ZAPRASZAMY

REGULAMIN

1. CEL ZLOTU :

- Integracja społeczeństwa

- Propagowanie czynnych form wypoczynku  młodzieży i dorosłych

- Dobra zabawa

2. ORGANIZATORZY ZLOTU :

- Kaszubski Klub Przełajowy

- Amokpark

3. ZGŁOSZENIA I WPISOWE :

- Opłata startowa w wysokości 10 zł.

- Zgłoszenia i wpisowe na konto Kaszubski Klub Przełajowy

83-400 Kościerzyna, Szarlota 12

BANK BGŻ 79 2030 0045 1110 0000 0232 3870

W tytule proszę wpisać "Wyścig na byle czym" oraz imię i nazwisko.

4. OBOWIĄZKI UCZESTNIKA :

- Obowiązkowo każdy uczestnik kask na głowie.

Kaski rowerowe lub budowlane.

5. Nie dopuszcza się pojazdów z silnikami spalinowymi.

6. O wygranej decyduje ilość zebranych punktów za :

- pomysłowość konstrukcji pojazdu

- styl przejazdu

Po zakończeniu współzawodnictwa i podliczeniu punktów odbędzie się losowanie nagród.

Główna wygrana to 300 złotych.

Pozostałe wygrane to dwie nagrody po 50 złotych, serwis kawowy na 6 osób, kurtka ocieplana, plecaki, koszulki, płyty CD i inne.

PLAN IMPREZY :

11:00 ZAPISY

11:30 BADANIA KONTROLNE

11:50 ODPRAWA

12:00 START DO I ZJAZDU

OK. 13:00 START DO II ZJAZDU

14:00 START DO III ZJAZDU

OK. GODZ. 15:00 OGŁOSZENIE WYNIKÓW

 

BIEG KASZUBSKI PRZEŁAJ 22-09-2013

Email Print PDF


BIEG KASZUBSKI PRZEŁAJ 22-09-2013


Zapraszamy wszystkich miłośników biegania oraz osoby chcące sprawdzić swoją
kondycję oraz czas na ok. 10-kilometrowym odcinku do wzięcia udziału w biegach
przełajowych zwanych " BIEG KASZUBSKI PRZEŁAJ"

 

Planowany termin realizacji odbycia zawodów to 22-09-2013.

Rozpoczęcie od godz. 10:00

Planowana trasa będzie  około 10 km na dwóch pętlach po 5-cio km o nawierzchni gruntowej z niewielką

ilością utrudnień naturalnych.

Kategorie startowe to :

Mężczyźni do lat 30

Mężczyźni od lat 31 do 40

Mężczyźni po 40

Kobiety do lat 30

Kobiety od lat 31 do 40

Kobiety po 40.

Każdy z biegaczy otrzyma pamiątkową koszulkę.

Każdy z biegów wyłania równorzędnych zwycięzców Biegu Kaszubski Przełaj.

Zawodnicy, którzy zajmą miejsca 1 - 3 otrzymają statuetki.


ZGŁOSZENIA PROSIMY PRZESYŁAĆ NA ADRES E-MAILOWY: CLOAKING

 

WYSOKOŚĆ WPISOWEGO WYNOSI 20 ZŁ.

WPŁAT MOŻNA DOKONAĆ NA MIEJSCU LUB NA KONTO :

"KASZUBSKI KLUB PRZEŁAJOWY"

SZARLOTA 12, 83-400 KOŚCIERZYNA

Bank BGŻ   79 2030 0045 1110 0000 0232 3870

W TYTULE PRZELEWU PROSIMY PODAĆ IMIĘ I NAZWISKO, ORAZ ROZMIAR KOSZULKI.

ZAPEWNIAMY: KOSZULKI PAMIĄTKOWE, CIEPŁY POSIŁEK, PRYSZNICE I PRZEDE WSZYSTKIM MILE SPĘDZONY CZAS Z DUCHEM WALKI FAIR PLAY.

ZADANIE JEST WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW OTRZYMANYCH OD URZĄD GMINY KOŚCIERZYNA.


LICZYMY NA WASZĄ OBECNOŚĆ !! SERDECZNIE WSZYSTKICH ZAPRASZAMY.

REGULAMIN


1.   Organizator:

Stowarzyszenie Kaszubski Klub Przełajowy

„Amok-Park” Robert Świderski

2.Termin i miejsce zawodów:

  • Impreza dobędzie się dnia 22.09.2013r. (niedziela) o godz. 10.00

  • Zawody rozpoczną się na terenie Amok-Parku w Szarlocie

3. Program imprezy:

  • 8.30- otwarcie biura zawodów

  • 8.30-9.45- zapisy do biegu, odbiór numerów startowych

  • 10.00- rozpoczęcie biegu

  • 14.00- rozdanie nagród

  • Prawo startu mają wyłącznie osoby pełnoletnie, które podczas weryfikacji okażą dokument tożsamości, nie mają przeciwwskazań do biegów długodystansowych oraz podpiszą oświadczenie o świadomości zagrożeń i starcie na własną odpowiedzialność.

    Zawodnicy startują na własną odpowiedzialność.

4. Nagrody:

Pamiątkowe statuetki dla pierwszych trzech osób w każdej kategorii

Koszulki okolicznościowe dla wszystkich

5. Trasa:

  • Dystans biegu: ok. 10 km. Dokładny dystans oraz przebieg trasy zostaną wyznaczone na kilka dni przed biegiem i nie zostaną wcześniej ujawnione.

Trasa  będzie w większości o nawierzchni gruntowej, z niewielką ilością utrudnień naturalnych.

6. Opłata startowa:

  • Opłata startowa wynosi  20  złotych.

7. Sprawy sanitarne:

  • Organizator zapewnia możliwość skorzystania z pryszniców po biegu.

  • Organizator zapewnia ciepły posiłek.

8. Postanowienia końcowe:

  • Wszyscy uczestnicy startują na własną odpowiedzialność i nie będą wnosić żadnych roszczeń w razie wystąpienia zdarzeń losowych.

  • W biegu mogą brać udział wszyscy, bez względu na płeć oraz miejsce zamieszkania.

  • Uczestnicy pokonujący dystans w sposób niedozwolony lub nie biegnąc po wyznaczonej trasie zostaną zdyskwalifikowani.

  • Zaleca się posiadanie aktualnych badań lekarskich.

  • Opiekę lekarską na czas trwania zawodów zapewnia organizator.

  • Impreza ma charakter otwarty i będzie prowadzona w duchu fair play.

  • Organizator biegu zastrzega sobie możliwość zmian w regulaminie o których poinformuje przed rozpoczęciem każdego biegu.

  • Bieg odbędzie się bez względu na pogodę.

 

 



 

Klasyfikacja Pucharowa Zlotu Złomków

Email Print PDF

" MALUSZKI "

L.P. IMIĘ I NAZWISKO PUNKTACJA-I PUNKTACJA-II PUNKTACJA-III

PUNKTACJA

IV

SUMA PUNKTÓW MIEJSCE
1. SŁAWOMIR OKROY 12 12 24 I MIEJSCE
2. ADRIAN RYŚ 7 7
3. SYLWESTER ASCHICK 7 7
4. JACEK BOJANOWSKI 15 7 22 II MIEJSCE
5. KRYSTIAN ZIELONKA 8 8
6. ARKADIUSZ SMAZA 10 10
7. ARKADIUSZ ALBECKI 10 8 18 III MIEJSCE
8. MACIEJ WILMA
9 9

" ŚREDNIAKI "

 

L.P. IMIĘ I NAZWISKO PUNKTACJA-I PUNKTACJA-II PUNKTACJA-III PUNKTACJA IV SUMA PUNKTÓW MIEJSCE
1. KRZYSZTOF NATHER 10 9 19
2. DAWID JELIŃSKI 12 9 14 35 II MIEJSCE
3. MICHAŁ TAŃSKI 6
12 14 32 III MIEJSCE
4. BARTOSZ CZERNIK 8 2 10
5. WOJCIECH GOŃCZ 7 13 20 IV MIEJSCE
6. MICHAŁ WAŁASZEWSKI 15 10 5 15 45 I MIEJSCE
7. OPEL KADET... 5 5
8. PIOTR KOZŁOWSKI 7 7
9. MARIUSZ KUKLIŃSKI 6 6
10. ARTUR GÓRECKI 5 4 9
11. BARTOSZ CZERWIONKA 5 5
12. KRYSTIAN KOSZAŁKA 3 3
PIOTR BUKOWSKI 8 8

" PANCERNIAKI"

 

L.P. IMIĘ I NAZWISKO PUNKTACJA-I PUNKTACJA-II PUNKTACJA-III PUNKTACJA IV SUMA PUNKTÓW MIEJSCE
1. KRZYSZTOF JELIŃSKI 10 15 12 15 52 I MIEJSCE
2. ŁUKASZ TREPCZYK 15 15
3. KRZYSZTOF ŚWIDERSKI 8
11 14 33 II MIEJSCE
4. ZBIGNIEW BONIN 12 12
5. PRZEMYSŁAW GRABOWSKI 7 4 6 13 30 III MIEJSCE
6. MARIUSZ CZAJA 6 6
7. WIKTOR MAZUR 8 8
8. JAROSŁAW LITWIN 14 14
9. MARIUSZ PACZOSKA 5 5
 

23.06.2013 BIEG TWARDEGO

Email Print PDF

 

III BIEG TWARDEGO

Serdecznie Zapraszamy wszystkich miłośników ekstremalnych sportów i biegów

przełajowo - przeprawowych,  oraz osoby chcące sprawdzić swoją kondycję  na niespełna

10 - kilometrowym odcinku do wzięcia udziału w trzeciej edycji "  III BIEG TWARDEGO ".

Organizatorem " III Biegu Twardego"  jest Kaszubski Klub Przełajowy, Full Gaz Kaszuby oraz Amokpark.

Zadanie  jest współfinansowane ze środków otrzymanych od -Starostwa Powiatowego w Kościerzynie.

Bieg odbędzie się 23 czerwca 2013 r. (w niedzielę)

Biuro zawodów w Rybakach / koło Kościerzyny.

Ze względu na zdarzające się osoby nie rywalizujących zgodnie z duchem Fair  Play jesteśmy zmuszeni zmienić trasę biegu. Bieg odbędzie się na pętli zamkniętej po terenach byłej Żwirowni, i jej okolicach w Rybakach. Tu też będzie start i meta.

Zapisy i start odbędą się w Rybakach 25/1 (trasa Kościerzyna- Wdzydze Kiszewskie przy żwirowni Rybaki ). Współrzędne JPS  X 19* 26.44 62'  Y 50 * 10. 45 86 '

Trasa posiadać  będzie  :

  • tereny bagienne,
  • koryta zabagnionych rzeczek,
  • podbiegi pod piaszczyste góry byłej żwirowni.

Dla każdego uczestnika zapewniamy koszulki pamiątkowe , oraz dyplomy dla zwycięzców  swojej kategorii.

Dodatkowo po ukończonym biegu zapraszamy na ciepła kiełbaskę z grilla z bułeczką.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY : )

 

 

REGULAMIN BIEGU TWARDEGO

 

Cel imprezy:

Wyjście na naprzeciw zapotrzebowaniu na organizacje ekstremalnych sportów w tym biegów.

Sprawdzenie swojej wytrzymałości fizycznej i psychicznej.

 

Organizatorzy:

Kaszubski Klub Przełajowy

4X4 Full-Gaz Kaszuby

Amok-Park

 

Patronat:

Starostwo Powiatowe w Kościerzynie.

Zakład Sportu , Kultury i Turystyki w Kościerzynie.

 

Termin i miejsce zawodów:

Zawody odbędą się dnia 23.06.2013. (niedziela) o godz 11.00

Zawody rozgrywane będą na terenie gminy Kościerzyna i

Nadleśnictwa Kościerzyna.

Start i meta biegu w Amok-Parku w Szarlocie 12.

 

Program zawodów:

10:00 otwarcie biura zawodów w Amok-Parku

10:00-10:40 zapisy do biegu,odbiór numerów startowych

10:40 odprawa

11:00 start biegu

Ok 14:30 ogłoszenie wyników.

 

Warunki uczestnictwa:

Prawo startu mają wyłącznie osoby pełnoletnie, które podczas weryfikacji okażą dokument

tożsamości. Nie mają przeciwwskazań do biegów długodystansowych ,umieją pływać oraz podpiszą oświadczenie o świadomości zagrożeń i starcie na własną odpowiedzialność. Jak również dokonali wpłaty wpisowej.

 

Trasa i dystans:

Dystans biegu wynosi ok 10 km. Dokładny przbieg i dystans zostanie wyznaczony na kilka dni przed biegiem.

Trasa przebiegać będzie przez :rowy melioracejne,  zarośla, piach, podbiegi i zbiegi, przeszkody naturalne i sztuczne.

Trasa biegu w większości długości jest otaśmowana lub znakowana taśmą pomarańczową i żółtą.

Średnia szerokość trasy to 3m.

Przekroczenie, skracanie wyznaczonej trasy skutkuje DYSKWALIFIKACJĄ

 

Kategorie startowe:

Mężczyźni do lat 30

Mężczyźni od lat 30 do 40

Mężczyźni po 40

Kobiety do lat 30

Kobiety od lat 30 do 40

Kobiety po 40

 

Zgłoszenia i opłaty startowe:

Uczestnicy biegu zobowiązani są do wpłacenia wpisowego na konto w wysokości:

do dnia 15.06.2012 -30 zł

po 15.06.2012 lub w biurze zawodów 50 zł

Dane do przelewu:

Kaszubski Klub Przełajowy

II Bieg Twardego

83-400 Kościerzyna

Szarlota 12

BANK BGŻ 79203000451110000002323870

Proszę wpisać Iminie Nazwisko kategorie wiekową, oraz rozmiar koszulki.

Wniesienie opłaty startowej jest równoznaczne z akceptacją regulaminu biegu.

 

Nagrody:

Zawodnicy, którzy zajmą miejsca 1 – 3 otrzymują puchary pamiątkowe.

Wszyscy zawodnicy którzy dokonali wpłaty do dnia 15.06.2012 otrzymają pamiątkową koszulkę.

Przy zgłoszeniu proszę o podanie rozmiaru koszulki.

 

Sprawy sanitarne:

Organizator zapewnia możliwość korzystania z toalet , pryszniców i bezpłatnego pola namiotowego.

 

Zabezpieczenie imprezy:

Pomoc medyczna (biuro zawodów)

Zabezpieczenie trasy biegu

Ubezpieczenie zawodników (OC)

 

Postanowienia końcowe:

Wszyscy uczestnicy startują na własną odpowiedzialność.

W biegu mogą brać udział wszystkie osoby które ukończyły 18 rok życia i umieją pływać, bez względu na płeć oraz miejsce zamieszkania.

Warunkiem wzięcia udziału w biegu jest dokonanie zgłoszenia oraz wpłaty i odbiór nr startowego.

Uczestnicy pokonujący dystans w sposób niedozwolony lub nie biegną po wyznaczonej trasie zostaną zdyskwalifikowani.

Organizator biegu zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu.Ostateczna wersja regulaminu będzie w dniu zawodów.

Bieg odbędzie się bez względu na pogodę.

 

ZAPRASZAMY Smile

 

 

Kilka zdjęci z tej imprezy:

https://picasaweb.google.com/101683298207541551730/IIIBIEGTWARDEGO23062013?authuser=0&feat=directlink&fb_source=message

WYNIKI  BIEGU TWARDEGO

 

KLASA STARTOWA  M - 30

L.P. IMIĘ I NAZWISKO NUMER STARTOWY
1. ZBIGNIEW PLATA 92
2. PATRYK WENDT 94
3. PIOTR GRABASZEWSKI 102
4. WIKTOR MAZUR 56

KLASYFIKACJA STARTOWA M  - 20

L.P. IMIĘ I NAZWISKO NR. STARTOWY
1. DANIEL RUMIŃSKI 106
2. PATRYK SOLECKI 46
3. KRUŻYCKI MACIEJ 55
4. DANIEL SOLECKI 87
5. KRZYSZTOF ŚWIDERSKI 89

KLASYFIKACJA STARTOWA M - 50

L.P. IMIĘ I NAZWISKO NR. STARTOWY
1. WNUK STANISŁAW 97
 


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Kto nas odwiedza

We have guests online
Największa atrakcja według Ciebie: