Amok Park

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Start Aktualności
4x4

ZLOT ZŁOMKÓW "OSTATNI DECH" 29-06-2014

Email Print PDF

Serdecznie zapraszamy WSZYSTKICH ! i początkujących amatorów, stałych uczestników no i  WAS drodzy kibice na zabawę pełną adrenaliny - ZLOT ZŁOMKÓW "OSTATNI DECH ".

Dnia 29 - 06 - 2014


Aby wziąć udział w Zlocie trzeba posiadać samochód osobowy . Podczas zlotu w pojeździe może znajdować się tylko kierowca.

Dodatkowymi warunkami, które trzeba spełnić są :
Kask na głowie
DLA TWEGO BEZPIECZEŃSTWA OBOWIĄZKOWO PŁASKOWNIK, PROFIL LUB RURA 1.5 CALA WZDŁUŻ LEWEJ STRONY POJAZDU PRZYSPAWANA DO PŁASKOWNIKÓW O WYMIARACH MINIMUM 10 X 10 Zalecana klatka ochronna (zewnętrzna lub wewnętrzna). Ze względu na zasłabnięcia kibiców końce chomąta i szyn mają być zaokrąglone.

Wymontowane wszystkie zbędne elementy z wnętrza samochodu (siedzenia pasażerów dywaniki, szyby poza czołową),

Koszt wzięcia udziału to 150 zł od pojazdu wpłacone na konto do 26.06.2014. PO TYM TERMINIE DOPŁATA 30 zł. W cenie zawarte jest : naklejka okolicznościowa, teren, zabezpieczenie medyczne, ubezpieczenie, dla zwycięzców pamiątkowe statuetki i niezapomniane wrażenia.

PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE ZGŁASZANIE SIĘ. Jeśli do dnia 20.06.2014 nie będzie zgłoszonych 10 uczestników zlot zostanie odwołany.

Wpłaty na konto Stowarzyszenie Kaszubskiego Klubu Przełajowego

83-400 Kościerzyna Szarlota 12

BANK BGŻ 79 2030 0045 1110 0000 0232 3870


W tytule prosimy wpisać imię, nazwisko, samochód i rodzaj paliwa.

Plan imprezy :
10.00 zapisy
10.30 badania kontrolne i start do prologu
11.30 odprawa
12.00 start do pierwszego wyścigu
13.00 start do drugiego wyścigu
14.00 start do trzeciego wyścigu
15.00 start do czwartego wyścigu
ok 17.00 ogłoszenie wyników i wręczenie upominków

WYNIKI ZLOTU :

" MALUSZKI "

MIEJSCE NR. STARTOWY IMIĘ I NAZWISKO LICZBA PUNKTÓW
I 20 ARKADIUSZ SMAZA 11
II 6 DAWID BIESZKE 10
III 2 MARIUSZ DUŁAK 4
IV 19 KRZYSZTOF ŚWIDERSKI 3
V 3 MATEUSZ MIODOWSKI 2

" ŚREDNIAKI "

MIEJSCE NR. STARTOWY IMIĘ I NAZWISKO LICZBA PUNKTÓW
I 1 DAWID JELIŃSKI 15
II 13 MARCIN HINC 13
III 17 MICHAŁ TAŃSKI 12
IV 4 ROMAN ERON 2
V 10 OSKAR ŚWIDERSKI 1
 

WEEKENDOWE SPOTKANIE 4X4 FULL GAZ KASZUBY 14-15.06.2014

Email Print PDF

Witamy Wszystkich i  Zapraszamy na dwudniowe " Weekendowe Spotkanie 4 x 4 Full Gaz Kaszuby " 14-15.06.2014

PROSIMY O OBECNOŚĆ NA ODPRAWIE !

Trasa około 40 - 50 km

W przeprawie leśnej  planujemy trzy klasy startowe :

 

  • Off road light,
  • Off road
  • Quad
  • Ekstreme (minimum 10ciu zapisanych)

 

Zaplanowaliśmy  ok. 35(PP Quady 50) pieczątek dla każdej z klas. Będą 2-3 OS

 

PLAN ZLOTU :

8 : 00 - ZAPISY AMOK-PARK

8 : 45 - ODPRAWA

9 : 00 - START AMOK-PARK

Ogłoszenie wyników dnia 15-06-2014 w Amok Parku, Szarlota 12

 

Zapewniamy:

Ciepły posiłek - od 17.00 obiadokolacja 16.06.2014 od 9.00 śniadanie

Dla zwycięzców puchary

od 19.00 integracja

Zakończenie Weekendowego Spotkania w Amok Parku , Szarlota 12

Organizatorami  są :

4x4 Full-Gaz Kaszuby

Kaszubski Klub Przełajowy

Całkowity koszt imprezy wynosi :

270zł od samochodu terenowego (kierowca i pilot)

270zł Quad 4x4.

Potwierdzeniem udziału w imprezie jest opłacenie całości wpisowego lub zaliczki (100 zł) do dnia:

11.06.2014 PO TYM TERMINIE 30 zł DOPŁATY !!!

Na konto Kaszubskiego Klubu Przełajowego

83-400 Kościerzyna Szarlota 12

Bank BGŻ   79 2030 0045 1110 0000 0232 3870

W tytule przelewu prosimy podać Imię i nazwisko, klasa startowa.

POZDRAWIAMY I ZAPRASZAMY

REGULAMIN

"Weekendowe Spotkanie  4 X 4 Full - Gaz Kaszuby  " 14-16.06.2014

1. Każdy uczestnik zlotu zobowiązany jest do podporządkowania się poleceniom organizatorów, sędziów, Policji, Straży Gminnej i Straży Leśnej.

2. Warunkiem uczestnictwa jest opłacenie wpisowego i naklejenie numeru startowego w górnym prawym rogu szyby czołowej.

3. W zlocie mogą brać udział użytkownicy samochodów terenowych 4x4 i quady 4x4 posiadający zarejestrowany i ubezpieczony pojazd, oraz prawo jazdy.

4. Na trasie obowiązuje ograniczenie prędkości do 40 KM / h , a przy zabudowaniach do 30 KM / h.

5. Na trasie będzie przeprowadzona kontrola prędkości w postaci radaru lub fotoradaru. Niestosowanie się do przestrzegania przepisów organizatora i ograniczeń prędkości na mapach drogowych będą stosowane punkty karne, nawet - 10 pkt. !

6. Zabrania się dewastacji środowiska naturalnego i niszczenia dróg !

7. Uczestnicy biorący udział w zlocie na własną odpowiedzialność i w razie wypadku nie mają podstawy do roszczeń w stosunku do organizatorów i i właścicieli terenów po których się poruszają.

8. Do klasyfikacji konkursów liczeni są uczestnicy nieposiadający licencji sportowych.

9. Koła mające powyżej 31 cali obowiązkowo do klasy off - road. Nie dotyczy to opon szosowych.

10. Klasyfikacje prób sprawnościowych i przeprawy leśnej liczone są osobno.

11. Na odcinku sprawnościowym za każdą ominiętą bramkę dolicza się + 20 pkt. , a za potrącony słupek, gdy chorągiewka dotknie ziemi lub zerwaną taśmę - 5 pkt. od wyniku osiągniętego na mecie.

12. PK - punkty kontrolne nie są oznaczone na mapie, znajdują się po prawej stronie drogi, i oznaczone są taśmą biało - czerwoną. Punktacja +1 pkt.

13. PP - próby przejazdu są oznaczone na mapie. Mogą znajdować się w pewnej odległości od drogi, i oznaczone są taśmą każda inny kolor , punktacja + 2 pkt.

Off -light taśma niebieska PP x 29 PO x 4

Off-road taśma złoto-srebna PP x 28 PO x 4

Quady taśma żółta PP x 34 PO x 4

14. Każdą pieczątkę należy przystawić w polu odpowiadającym numerowi na karcie. Przy każdej pieczątce obowiązkowo należy wpisać godzinę jej zdobycia. Pieczątki bez wpisanej godziny lub wstawienie w innym miejscu nie będą liczone.

606-497-537 Robert - pieczątki; 504-282-542 Roman i 506-068-751 Piotr - roadbook; 501-066-386 Daniel - ogólna organizacja

19 . Przy równej ilości punktów z przeprawy leśnej, o kolejności decyduje punktacja ze strzelnicy.

20. Strzelnica znajduje się w Kornym otwarta od 12.00

21. Dodatkową konkurencją jest udzielenie pierwszej pomocy gdzieś na trasie Zlotu. Konkurencja ta jest nieoznakowana.

Punktację od 1 do 5 przyznaje ratownik medyczny. Za nieudzielenie pierwszej pomocy jest - 5 pkt.

22. Za zdanie na mecie sędziemu rozplombującemu worka z śmieciami dolicza się + 2 pkt.

23. Wszystkie OeSY  czynne do 14:00

24. W przypadku stwierdzenia zerwania, uszkodzenia pieczątki należy o tym poinformować organizatora - zostanie ona ANULOWANA.

25. Przy użyciu zbloczy lub wyciągarek ręcznych obowiązkowo należy użyć pasa do opasania drzewa. Uszkodzenie drzew będzie karane karą pieniężną.

26. Po przybyciu na metę kartę kontrolną należy oddać sędziemu - nie później niż 11 godz. od momentu startu, który ją odplombuje. Karty zerwane nie będą uwzględnione. Za każde 10 min. przekroczenia czasu odejmowane będą 2 pkt. Od wyniku uzyskanego w przeprawie leśnej.

27. Pojazdy niebiorące udziału w zlocie mogą poruszać się wyłącznie drogami udostępnionymi dla ruchu kołowego.

28. Na wszelkich próbach zabrania się udzielania pomocy z zewnątrz, przez pojazdy nie będące uczestnikami zlotu. Działanie takie spowoduje DYSKWALIFIKACJE.

29.Nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu grozi dyskwalifikacją i usunięciem ze zlotu oraz karą pieniężną w wysokości

od 100 do 300 zł. , która zostanie przeznaczona na dowolny dom dziecka :

Dom Dziecka w Kościerzynie "Wesoła Gromadka"

Dom małego Dziecka w Gdyni

Dom Dziecka w Drawsku Pomorskim.

Organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji regulaminu do momentu rozpoczęcia zlotu. Ostateczna wersja zostanie wręczona przy zapisach.

OFF ROAD

L.P. IMIĘ I NAZWISKO
1. HENRYK FULARCZYK
2. RAFAŁ USTOWSKI
3. ADAM SERKOWSKI
4. JAROSŁAW SERKOWSKI
5. PAWEŁ SOBISZ
6. TOMASZ WENSIERSKI
7. RAFAŁ HINCA
8. DANIEL ROLBIECKI
9. MICHAŁ SUCHARSKI
10. PAWEŁ MIOTK
11. MARCIN FELISZKOWSKI
12. STANISŁAW FORMELA
13. DARIUSZ JASIŃSKI
14. MIROSŁAW JELIŃSKI
15. RAFAŁ ELLWART
16. SŁAWOMIR FORMELA
17. WALDEMAR GRZEGOWSKI
18. KAROL USTOWSKI
19. JAKUB KOBIELA
20. ADAM BOLDA
21.

KINGA SARNOWSKA-GRACZ

(proszę podać pozostałych uczestników

imię i nazwisko za których Pani zapłaciła)

22. SEBASTIAN KREFT

OFF ROAD LIGHT

L.P. IMIĘ I NAZWISKO
1. ADAM MIESZALSKI
2. PAWEŁ KROPIDŁOWSKI
3. WOJCIECH BOROWICKI
4. SŁAWOMIR KOŁODZIEJSKI
5. GRZEGORZ MECHLIŃSKI
6. WŁODZIMIERZ SZYMCZAK
7. BARTOSZ KAMIŃSKI
8. MICHAŁ TROKA
9. MACIEJ BENDIK
10. GRZEGORZ PÓŁBRAT
11. WIESŁAW HIRSZ
12. SŁAWOMIR PIETROWSKI
13. BŁAŻEJ SŁOMIŃSKI
14. SŁAWOMIR DOCZYK
15. KRYSTIAN DOCZYK
16. DONAT BADUR
17. ANDRZEJ ŁASKI
18. WIESŁAW BOSIACKI
19. ARTUR WOLSKI
20. ŁUKASZ GRZEGOWSKI
21. DANIEL HIRSZ
22. PIOTR BANACH
23. MARCIN HAJDANIUK
24. KATARZYNA KOSIOREK
25. MAJA MIGOWSKA
26. KRZYSZTOF JELIŃSKI
27. ADAM REGLIŃSKI
28. NATALIA KAMIŃSKA
29. KAROL CUPA
30. PIOTR ZAGALSKI
31. MARIO

EXTREME

L.P. IMIĘ I NAZWISKO
1. SŁAWOMIR MURAWSKI
2. KAROL LISZYK
3. ADRIAN DRĄŻKOWSKI
4.

QUADY

L.P. IMIĘ I NAZWISKO
1. DARIUSZ SANKIEWICZ
2. TOMASZ KULESZA
3. MARCIN SKRZYDLIŃSKI
4. SYLWESTER KARCZ
5. PIOTR OSIŃSKI
6. ARTUR HISZPAŃSKI
 

27.04.2014 ZLOT ZŁOMÓW

Email Print PDF

Zdjęcia z imprezy

 

https://plus.google.com/photos/101683298207541551730/albums/6007423378050485809

 

Uwaga !!!!!!!!

 

Już za kilka dni ZLOT ZŁOMKÓW, na który serdecznie Zapraszamy.


Aby wziąć udział w wyścigu trzeba posiadać samochód osobowy . Podczas wyścigu w pojeździe może znajdować się tylko kierowca.

Dodatkowymi warunkami, które trzeba spełnić są :
Kask na głowie
DLA TWEGO BEZPIECZEŃSTWA OBOWIĄZKOWO PŁASKOWNIK, PROFIL LUB RURA 1.5 CALA WZDŁUŻ LEWEJ STRONY POJAZDU PRZYSPAWANA DO PŁASKOWNIKÓW O WYMIARACH MINIMUM 10 X 10 Zalecana klatka ochronna (zewnętrzna lub wewnętrzna). Ze względu na zasłabnięcia kibiców końce chomąta i szyn mają być zaokrąglone.

Wymontowane wszystkie zbędne elementy z wnętrza samochodu (siedzenia pasażerów dywaniki, szyby poza czołową),

Koszt wzięcia udziału to 140 zł od pojazdu wpłacone na konto do 20.04.2014. PO TYM TERMINIE DOPŁATA 30 zł. W cenie zawarte jest : naklejka okolicznościowa, teren, zabezpieczenie medyczne, ubezpieczenie, dla zwycięzców pamiątkowe statuetki i niezapomniane wrażenia.

PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE ZGŁASZANIE SIĘ. Jeśli do dnia 20.04.2014 nie będzie zgłoszonych 10 uczestników zlot zostanie odwołany.

Wpłaty na konto Stowarzyszenie Kaszubskiego Klubu Przełajowego

83-400 Kościerzyna Szarlota 12

BANK BGŻ 79 2030 0045 1110 0000 0232 3870
W tytule prosimy wpisać imię, nazwisko, samochód i na co jeździ.

Plan imprezy :
10.00 zapisy
10.30 badania kontrolne i start do prologu
11.30 odprawa
12.00 start do pierwszego wyścigu
13.00 start do drugiego wyścigu
14.00 start do trzeciego wyścigu
15.00 start do czwartego wyścigu
ok 17.00 ogłoszenie wyników i wręczenie upominków

 

 

EKSPEDYCJA 4 X 4 FULL GAZ KASZUBY 08.03.2014

Email Print PDF

 

Read more...
 

08.02.2014 ZIMOWY SPRINT

Email Print PDF

 

Zdjęcia:

https://plus.google.com/app/basic/photos/101683298207541551730/album/5978829422020037489/5978831239520497346?cbp=is9vdsd68ckl&partnerid=operamini1104&sview=2&cid=5&soc-app=115&soc-platform=1&spath=/app/basic/&sparm=partnerid%3Doperamini1104

 

 

WITAMY  I ZAPRASZAMY WSZYSTKICH DO UDZIAŁU  W PIERWSZYM ZLOCIE W TYM ROKU

ZIMOWY SPRINT


Odbędzie się on dnia 8 luty 2014.

Przewidujemy 5 OS. Trzy klasy startowe : benzyna, diesel, Quad.

Koszt imprezy to 140 zł /od pojazdu, do dnia 1.02.2014 r. PO TYM TERMINIE WPISOWE 170ZŁ

Zapewniamy emocje, dobrą zabawę , naklejki okolicznościowe  i statuetki dla ZWYCIĘZCÓW.

Prosimy o zapisy i wpłaty na konto :

Kaszubskiego Klubu Przełajowego

Bank BGŻ   79 2030 0045 1110 0000 0232 3870

W tytule przelewu prosimy podać Imię i nazwisko oraz klasę startową.

 

PLAN SPRINTU 4x4:

9.00 Zapisy

9.30 Start do pięciu oesów

od ok. 11.00 Ciepły posiłek, kawa, herbata dla kierowcy i pilota

16.00 Planowane zakończenie sprintu (w zależności od ilości załóg)

LISTA STARTOWA

L.P. IMIĘ I NAZWISKO KLASA STARTOWA
1. ADAM MIESZALSKI
2. SEWERYN KIEDROWICZ BENZYNA
3. MIROSŁAW JACHNICKI BENZYNA
4. BŁAŻEJ SŁOMIŃSKI DIESEL
5. TOMASZ KULESZA QUAD
6. DANIEL KURPIŃSKI QUAD
7. ŁUKASZ KACZMARCZYK DIESEL
8. TOMASZ JAŻDŻEWSKI BENZYNA
 


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Kto nas odwiedza

We have guests online
Największa atrakcja według Ciebie: