Amok Park

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Start Aktualności
4x4

KALENDARZ IMPREZ NA ROK 2015

Email Print PDF

KALENDARZ IMPREZ NA ROK 2015

EmailDrukujPDF

WITAMY

OTO PLANOWANE NASZE IMPREZY NA 2015 ROK.

 

24.01.2015 ZIMOWY SPRINT

07.03.2015 EKSPEDYCJA 4X4

10.05.2015 ZLOT ZŁOMÓW

04/05 -2015 (Na przełomie końca kwietnia, a początku maja) SPRZĄTANIE LASU

13-14.06.2015 WEKENDOWE SPOTKANIE 4X4

21.06.2015 BIG TWARDEGO - ZE WZGLĘDÓW TECHNICZNYCH PRZEŁOŻONY NA MIESIĄC SIERPIEŃ. DOKŁADNA DATA W NAJBLIŻSZYM CZASIE -PRZEPRASZAMY

28.06.2015 ZLOT ZŁOMÓW

05.09.2015  ZLOT 4X4 FULL-GAZ KASZUBY

13.09.2015 ZLOT ZŁOMÓW

27.09.2015 BIEG KASZUBSKI PRZEŁAJ

SERDECZNIE ZAPRASZA KASZUBSKI  KLUB PRZEŁAJOWYSmile

 

BAL TERENOWCA

Email Print PDF

BAL TERENOWCA


Zapraszamy już dziś na bal zakończenia sezonu 2014 - " Bal Terenowca ".

Bal odbędzie się dnia 22 listopada 2014 roku o godz. 18:00  w

Hotel Garczyn
Centrum Wypoczynkowo - Szkoleniowe

83-407 Łubiana, Garczyn
tel./fax 58 686 28 86
tel. kom. 664 479 247


Wszystkich chętnych

Prosimy o potwierdzenie  przybycia do dnia 18-11-2014

Zapisy e-mailowe : CLOAKING

lub pod nr telefonu : 668-174-168


 

AKCJA SPRZĄTANIE LASU

Email Print PDF

AKCJA  " SPRZĄTANIE LASU "

 

Dnia 20 września 2014 roku (sobota) serdecznie zapraszamy WSZYSTKICH

chętnych do wzięcia udziału w corocznej naszej akcji " Sprzątanie Lasu ".

Zbiórka wszystkich chętnych, dzieci i dorosłych o godzinie 15:00 w Szarlocie

12 w Amokparku.

Od kilku lat organizujemy tego typu akcję polegającą na zbiorowym sprzątaniu

śmieci zalegających poza miejscami przeznaczonymi do ich składowania.

Celem akcji jest budzenie i wzmacnianie świadomości ekologicznej

mieszkańców powiatu Kościerskiego i nie tylko. Jest to również promowanie

nieśmiecenia,edukacja odpadowa, oraz inicjowanie działań dzięki którym

zmniejszy się nasz negatywny wpływ na środowisko.

Po zakończonym Sprzątaniu Lasu o godz. 18:30 zapraszamy na spotkanie

integracyjne przy ognisku, gdzie zapewniamy darmową kiełbaskę i miłą

atmosferę.

 

Nie bądźcie obojętni na otaczające nas środowisko i przyłączcie się do naszej akcji.

 

ZAPRASZAMY.

 

PODZIĘKOWANIA

 

Składamy serdeczne podziękowania dla wszystkich tych, którzy czynnie włączyli się w co roczną naszą akcję " Sprzątanie Lasu ".

Dziękujemy Państwu za udział i zaangażowanie w przedsięwzięcie, które ma na celu przypominać jak ważna jest troska o środowisko naturalne w którym żyjemy, a także zachęcać ludzi do wypracowania drobnych zmian w swoim życiu codziennym, mających niebagatelny wpływ nie tylko na estetykę naszego otoczenia, ale także na jakość naszego życia.

 

Dziękujemy i zapraszamy w kolejnym roku 2015 !

 


 

14.09.2014 ZLOT ZŁOMÓW

Email Print PDF

Serdecznie zapraszamy WSZYSTKICH ! i początkujących amatorów, stałych uczestników no i  WAS drodzy kibice na zabawę pełną adrenaliny - ZLOT ZŁOMKÓW "OSTATNI DECH ".

Dnia 14 - 09 - 2014

 


Aby wziąć udział w Zlocie trzeba posiadać samochód osobowy . Podczas zlotu w pojeździe może znajdować się tylko kierowca.

Dodatkowymi warunkami, które trzeba spełnić są :
Kask na głowie
DLA TWEGO BEZPIECZEŃSTWA OBOWIĄZKOWO PŁASKOWNIK, PROFIL LUB RURA 1.5 CALA WZDŁUŻ LEWEJ STRONY POJAZDU PRZYSPAWANA DO PŁASKOWNIKÓW O WYMIARACH MINIMUM 10 X 10 Zalecana klatka ochronna (zewnętrzna lub wewnętrzna). Ze względu na zasłabnięcia kibiców końce chomąta i szyn mają być zaokrąglone.

Wymontowane wszystkie zbędne elementy z zewnątrz i wnętrza samochodu (listwy lampy nakładki plastikowe z zderzaków  siedzenia pasażerów dywaniki, szyby poza czołową),

Koszt wzięcia udziału to 150 zł od pojazdu wpłacone na konto do 09.09.2014. PO TYM TERMINIE DOPŁATA 30 zł. W cenie zawarte jest : naklejka okolicznościowa, teren, dla zwycięzców pamiątkowe statuetki i niezapomniane wrażenia.

PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE ZGŁASZANIE SIĘ. Jeśli do dnia 09.09.2014 nie będzie zgłoszonych 10 uczestników zlot zostanie odwołany.

Wpłaty na konto Stowarzyszenie Kaszubskiego Klubu Przełajowego

83-400 Kościerzyna Szarlota 12

BANK BGŻ 79 2030 0045 1110 0000 0232 3870


W tytule prosimy wpisać imię, nazwisko, samochód i rodzaj paliwa.

Plan imprezy :
10.00 zapisy
10.30 badania kontrolne i start do prologu
11.30 odprawa
12.00 start do pierwszego wyścigu
13.00 start do drugiego wyścigu
14.00 start do trzeciego wyścigu
15.00 start do czwartego wyścigu
ok 17.00 ogłoszenie wyników i wręczenie upominków

L.P. IMIĘ I NAZWISKO
1. MICHAŁ TAŃSKI
2. ARKADIUSZ SMAZA
3. KRZYSZTOF ŚWIDERSKI
4. ROBERT ŚWIDERSKI


 

06.09.2014 ZLOT 4X4 FULL-GAZ KASZUBY

Email Print PDF

 

 

Witamy Wszystkich i Zapraszamy na jednodniową imprezę (pole namiotowe czynne od piątku do poniedziałku )

 

W przeprawie leśnej  planujemy trzy klasy startowe :

Off-road light, Off-road  i Quad.  Limit czasu 12godz

Start i meta w AMOK-PARKU

O TRASIE I PRÓBACH NIEBAWEM

PLAN ZLOTU :

8 : 00 - ZAPISY AMOK-PARK

8 : 45 - ODPRAWA

9 : 00 - START AMOK-PARK

ok. 1: 00 Ogłoszenie wyników.

 

Organizatorami  są :

4x4 Full-Gaz Kaszuby

Kaszubski Klub Przełajowy

 

Całkowity koszt imprezy wynosi :

270zł od samochodu terenowego (kierowca i pilot)

270zł Quad 4x4.

Potwierdzeniem udziału w imprezie jest opłacenie wpisowego lub zaliczki (100 zł) do dnia:

01.09.2014 PO TYM TERMINIE 30 zł DOPŁATY !!!

Na konto Kaszubskiego Klubu Przełajowego

83-400 Kościerzyna Szarlota 12

Bank BGŻ   79 2030 0045 1110 0000 0232 3870

W tytule przelewu prosimy podać Imię i nazwisko, klasa startowa.

POZDRAWIAMY I ZAPRASZAMY

 

REGULAMIN XVII ZLOTU 4 X 4 FULL - GAZ KASZUBY

1. Każdy uczestnik zlotu zobowiązany jest do podporządkowania się poleceniom organizatorów, sędziów, policji, straży gminnej i straży leśnej.

2. Warunkiem uczestnictwa jest opłacenie wpisowego i naklejenie numeru startowego w górnym prawym rogu szyby czołowej. Pozostaje tylko jeden numer startowy z obecnego zlotu.

3. W zlocie mogą brać udział użytkownicy samochodów terenowych 4x4 i quady 4x4 posiadający zarejestrowany i ubezpieczony pojazd, oraz prawo jazdy.

4. Na trasie obowiązuje ograniczenie prędkości do 40 KM/h, a przy zabudowaniach do 30 KM/h.

5. Na trasie będzie przeprowadzona konmtrola prędkości w postaci radaru lub fotoradaru. Niestosowanie się do przestrzegania przepisów organizatora i ograniczeń prędkości na mapach drogowych będą stosowane punkty karne, nawet -10 pkt. !

6. Zabrania się dewastacji środowiska naturalnegoi niszczenie dróg !

7. Uczestnicy biorą udział w zlocie na własna odpowiedzialność, i w razie wypadku nie mają podstaw do roszczeń w stosunku do organizatorów i właścicieli terenów po których się poruszają.

8. Do klasyfikacji konkursów liczeni są uczestnicy nieposiadających licencji sportowych.

9. Koła mające powyżej 31 cali obowiązkowo do klasy off-road. Nie dotyczy to opon szosowych.

10. Klasyfikacje prób sprawnościowych i przeprawy leśnej liczone są osobno.

11. Na odcinku sprawnościowym za każdą ominiętą bramkę dolicza się + 20 pkt. , a za potrącony słupek, gdy chorągiewka dotknie ziemi lub zerwaną taśmę - 5 pkt. od wyniku osiągniętego na mecie.

12. PK -punkty kontrolne nie są oznaczone na mapie, znajdują się po prawej stronie drogi, i oznaczone sa taśmą biało - czerwoną. Punktacja + 1 pkt.

13. PP - próby przejazdu są oznaczone na mapie. Mogą znajdować się w pewnej odległości od drogi, i oznaczone są taśmą, każda ma inny kolor. Punktacja + 2 pkt.

Off - light taśma niebieska, pieczątki niebieskie

Off - road taśma złoto-srebrna, pieczątki pomarańczowe

Extreme - żółta

Quad - biało  i żółta

14. Każdą pieczątkę należy przystawić w polu odpowiadającym na karcie. Przy każdej pieczątce obowiązkowo należy wpisać godzinę jej zdobycia. Pieczątki bez wpisanej godziny lub wstawienie w innym miejscu nie będą liczone. W razie pomyłki lub nieczytelnej pieczątki należy złą pieczątkę przekreślić i przystawić w polu nienumerowanym na pierwszej stronie.

15. PO - próby obserwowane przez sędziego, za każdą próbę + 5 pkt. Pieczątkę przystawia sędzia.

16. W razie nieobecności sędziego lub kłopotów na trasie należy zadzwonić pod nr. tel :

 

  • Daniel 501-066-386
  • Robert 606-497-537
  • Krzysio - 723-735078

 

17. W obrębie próby, między taśmami, dozwolona jest pomoc przez innego uczestnika (nie wykorzystując drugiego auta). Zawodnik za zerwanie taśmy lub wjazdu za taśmę otrzymuje tylko 1 pkt.

18. Zabrania się zawracania i jazdy " pod prąd " na próbach obserwowanych.

19. Przy równej ilości punktów z przeprawy leśnej, o kolejności decyduje punktacja ze strzelnicy.

20. Strzelnica znajduje się w Klinczu. Czynna od godz. 11:00 do 15:00

21. Dodatkową konkurencją jest udzielenie pierwszej pomocy gdzieś na trasie Zlotu. Konkurencja ta jest nieoznakowana. Punkty przyznaje ratownik medyczny. Za nieudzielenie pierwszej pomocy jest

- 5 pkt.

22. Za zdanie na mecie sędziemu rozplombującemu worka z zebranymi  śmieciami dolicza się +2 pkt.

23. OeSY i PO czynne w godz. Amok do 13:00 , Klincz od 10:00 do 15:00

24. W przypadku stwierdzenia zerwania, uszkodzenia pieczątki należy o tym poinformować organizatora - zostanie ona ANULOWANA.

25. Przy użyciu zbloczy lub wyciągarek ręcznych obowiązkowo należy użyć pasa do opasania drzewa. Uszkodzenie drzew będzie karane karą pieniężną.

26. Karty zostają zaplombowane z prawej strony auta ( od strony pilota).

27. Po przybyciu na metę kartę kontrolną należy oddać sędziemu, który ją odplombuje - nie później niż 11 godz. od momentu startu. Karty zerwane nie będą uwzględnione. Za każde 10 min. przekroczenia czasu odejmowane będą 2 pkt. od wyniku uzyskanego w przeprawie leśnej.

28. Pojazdy niebiorące udziału w zlocie mogą poruszać się wyłącznie drogami udostępnionymi dla ruchu kołowego.

29. Na wszelkich próbach zabrania się udzielania pomocy z zewnątrz, przez pojazdy nie będące uczestnikami zlotu.

działanie takie spowoduje DYSKWALIFIKACJĘ.

30. Puchary i nagrody nieodebrane  w trakcie ogłaszania wyników przechodzą na rzecz Stowarzyszenia.

31. Nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu grozi dyskwalifikacją i usunięciem ze zlotu oraz karą pieniężną w wysokości od 100 do 300 złotych., która zostanie przeznaczona na dowolny Dom Dziecka:

 

  • Dom Dziecka w Kościerzynie "Wesoła Gromadka"
  • Dom Małego Dziecka w Gdyni
  • Dom Dziecka w Drawsku Pomorskim

Organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji regulaminu do momentu rozpoczęcia zlotu. Ostateczna wersja zostanie wręczona przy zapisach.

 

Link do filmiku zrealizowany przez naszego partnera "PIĘKNE KASZUBY":

 

http://www.youtube.com/watch?v=3EOXfvv8xlg

 




 


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Kto nas odwiedza

We have guests online
Największa atrakcja według Ciebie: