Amok Park

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Start Aktualności
4x4

ZAPRASZAMY NA BAL KLUBU SPORTOWEGO "KASZUBSKI PRZEŁAJ"

Email Print PDF

ZAPRASZAMY NA BAL KASZUBSKIEGO KLUBU PRZEŁAJOWEGO


Zapraszamy już dziś na bal zakończenia sezonu 2015

Bal odbędzie się dnia 21 listopada 2015 roku o godz. 18:00  w

Hotel Garczyn
Centrum Wypoczynkowo - Szkoleniowe

83-407 Łubiana, Garczyn tel. kom. 664 479 247

http://www.hotelgarczyn.tp2.pl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=3

Koszt balu z menu i DJ-em to 60zł osoba

możliwość  noclegu w własnym zakresie

Wszystkich chętnych

Prosimy o potwierdzenie  przybycia do dnia 18-11-2014

Zapisy e-mailowe :  CLOAKING

lub pod nr telefonu : 668-174-168


 

WRAK RACE "Ostatni dech" 25.10.2015 - Charytatywny !

Email Print PDF

Uwaga Uwaga ! Wraz z Night Drivers - Kaszuby zbieramy nakrętki aby postawić Kubę na nogi !
Na imprezie "Ostatni dech" chodzić będą dziewczyny z puszkami i zbierały pieniądze dla Kuby, będą także wydawały karteczki z numerkami. Numerki

wylosowane przez organizatorów będą miały okazje przejechać się niektórymi startującymi samochodami !
https://www.facebook.com/Postawmy-Kubę-na-nogi-172631846248009/timeline/

ZACZNIJCIE ZBIERAĆ NAKRĘTKI !

Wszystkich chętnych uczestników, stałych bywalców oraz niezastąpionych  kibiców serdecznie zapraszamy na kolejny w tym roku zlot Złomków " Ostatni Dech"

Odbędzie się on dnia 25 października 2015 r.od godz. 10 :00

Dla osób, które jeszcze nie uczestniczyły w żaden sposób w naszym zlocie, pragnę powiadomić, że Zlot złomków jest imprezą motoryzacyjną w której ścigają się kierowcy jadący pojazdami, które są " na chodzie " , ale nie nadają się do dalszej eksploatacji.

Celem naszych zlotów jest nie tylko spędzanie czasu wśród znajomych i duża dawka adrenaliny, ale przede wszystkim rozwijanie kultury motoryzacyjnej, doskonalenie technik jazdy, i dobra zabawa !

PLAN IMPREZY :

10.00 zapisy

10.30 badania kontrolne i start do prologu

11.30 odprawa

12.00 start do pierwszego wyścigu

13.00 start do drugiego wyścigu

14.00 start do trzeciego wyścigu

15.00 start do czwartego wyścigu

ok. 17.00 ogłoszenie wyników

Regulamin Zlotu Złomków "Ostatni Dech "

1. Organizator

Stowarzyszenie Kaszubski Klub Przełajowy

Szarlota 12

83-400 Kościerzyna

Nip: 591-169-34-76

2. Zapisy :

2.1 Zapisy dokonujemy poprzez uiszczenie opłaty w  wysokości 150 złotych od pojazdu wpłacone na konto do dnia 25-10-2015. ( PO TYM TERMINIE DOPŁATA w wysokości 30 złotych)

Wpłaty na konto stowarzyszenia Kaszubski Klub Przełajowy

Bank BGŻ 79 2030 0045 1110 0000 0232 3870

W tytule przelewu proszę koniecznie  wpisać imię i nazwisko oraz markę samochodu i  rodzaj paliwa.

2.2 Istnieje możliwość dokonania wpłaty w dniu zawodów przed rozpoczęciem zlotu złomków dla zawodników którzy nie dokonali przelewu w terminie, czyli do dnia 25-10-2015. Jednak koszt wpłaty po w/w dniu jest wyższy o kwotę 30 złotych i wynosi 180 złotych.

3. Wymagania dotyczące osób biorących udział w Zlocie Złomków " Ostatni Dech "

3.1  Osoba biorąca udział w zlocie musi mieć ukończone 18 lat.

3.2  Wymagane jest posiadanie prawa jazdy kat. B

3.3  Warunkiem koniecznym jest ubrany kask na głowie, (zaleca się także stosowanie systemów ochrony szyi, kręgosłupa, kombinezonów trudnopalnych).

3.4  W samochodzie może przebywać tylko i wyłącznie kierowca !

3.5  Osoba biorąca udział w zlocie bierze pełną odpowiedzialność za swój pojazd.

3.6  Uczestnik ma pełna świadomość ponoszonego ryzyka i bierze udział na własną odpowiedzialność.

3.7  Uczestnik biorąc udział w zlocie wyraża zgodę na opublikowanie swojego wizerunku w mediach i innych środkach masowego przekazu.

3.8 W razie wypadku, uszkodzenia ciała, bądź utraty zdrowia nie roszczę żadnych pretensji, i odszkodowań do organizatora zlotu i właścicieli terenów po którym się poruszam.

4. Wymagania dotyczące samochodu biorącego udział w wrak race:

Z powodu wyrównywania toru przez firmę zajmująca się utwardzaniem dróg gruntowych zakazane są łańcuchy zakładane na koła !

4.1  Do zlotu są dopuszczone wszystkie samochody osobowego wadze do 3,5 tony masy całkowitej, które mają umieszczony numer startowy w miejscu widocznym dla sędziów.

4.2  Obowiązkowo każdy uczestnik dla swego bezpieczeństwa musi mieć płaskownik, profil lub rurę 1,5 cala wzdłuż lewej strony pojazdu przespawana do płaskowników o wymiarach minimum 10 X 10 .

4.3 Zalecana jest klatka ochronna (zewnętrzna lub wewnętrzna)

4.4 Końce chomąta i szyn muszą być zaokrąglone.

4.5 Koniecznością są wymontowane wszystkie zbędne elementy z wnętrza samochodu (siedzenia pasażerów, dywaniki, szyby - poza szybą czołową).

4.6 Samochód musi posiadać fotel kierowcy oryginalny bądź podobny, trwale zamocowany do podłogi oraz pas bezpieczeństwa. Dopuszcza się fotele kubełkowe oraz pasy szelkowe.

4.7 Samochód musi mieć sprawny układ hamulcowy i kierowniczy.

4.8 Samochód posiada oryginalny zbiornik paliwa, trwale zamontowany, szczelny i nie powodujący zagrożenia wycieku paliwa bądź zniszczenia podczas jazdy, bądź kolizji. A także akumulator musi być zamocowany w pojeździe trwale za pomocą jarzma metalowego bądź pasa transportowego.

4.9 Samochód posiadać musi gaśnice o masie minimum 1 kg zamocowana trwale wewnątrz pojazdu w odległości max. 1 m od fotela kierowcy w miejscu łatwo dostępnym

5. Zasady rywalizacji

5.1. Wszystkich uczestników dzielimy na trzy grupy :

  • pojazdy małe w klasie  - " Maluszki "
  • pojazdy średnie w klasie - "Średniaki"
  • pojazdy duże, ciężkie i mocno wzmocnione w klasie - " Pancerniaki "
5.2. Każda grupa wykonuje 7 okrążeń toru.
  • pierwszy pojazd, który okrążył tor siedmiokrotnie otrzymuje - 5 pkt.
  • drugi pojazd  otrzymuje - 4 pkt.
  • trzeci pojazd otrzymuje - 3 pkt.
  • czwarty pojazd otrzymuje - 2 pkt
  • piąty pojazd otrzymuje - 1 pkt.
  • pozostali uczestnicy są bez punktów.
5.3 Każdy z kierowców zobligowany jest do przestrzegania sygnalizacji informacyjnej i ostrzegawczej, która wyraża się poprzez 3 flagi : szachownica, czerwona i żółta.
5.4 Obowiązują na torze 3 flagi informacyjnie - ostrzegawcze
  • szachownica - start i meta
  • czerwona - bezwarunkowe zatrzymanie się. Zakaz poruszania się po torze aut startujących.
  • żółta - uwaga ! na niebezpieczeństwa na torze, zachowaj ostrożność.
6. Podczas przejazdu kategorycznie zabrania się :
  • Wyjazdu poza tor,
  • wyjazdu poza teren zlotu,
  • jazdy pod wpływem alkoholu/narkotyków/leków,
  • zmiany samochodu w trakcie trwania zlotu, (zmiana może jedynie nastąpić za wcześniejszą zgodą organizatora ),
  • wypinania się z pasów bezpieczeństwa,
  • zdejmowania kasku,
  • zaśmiecania terenu,
  • celowego niszczenia drzew, krzewów i innej zieleni,
  • wszelkich prób oszustwa lub zachowania niezgodnego z zasadami fair-play.
  • Jazdy pod prąd i zawracania
7. Nagrody
Nagrody są przyznawane  w postaci statuetek dla 3 pierwszych miejsc w każdej klasie startowej.
8. Postanowienia końcowe
8.1 Istnieje możliwość pozostawienia samochodu po zawodach organizatorowi.
8.2 Organizator nie odpowiada za rzeczy zaginione podczas imprezy.
8.3 Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki losowe zaistniałe podczas dojazdu uczestników na Zlot złomków "Ostatni Dech" i powrót z niej.
8.4 Każdy uczestnik bierze udział w imprezie na własną odpowiedzialność, co potwierdza swoim podpisem na oświadczeniu.
8.5 Organizator nie bierze odpowiedzialności za ewentualną kolizję i wypadki na torze.
8.6 W czasie trwania zlotu uczestnicy muszą stosować się do regulaminu zlotu, poleceń Organizatora, Sędziów i innych osób wskazanych przez Organizatora. Niestosowanie się do poleceń spowoduje konsekwencję w postaci nałożenia kary lub dyskwalifikacji i wykluczenia z zlotu. Uczestnikom wykluczonym z zlotu nie zwraca się żadnych wniesionych opłat.
8.7 Brak znajomości regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
8.8 Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystywanie swojego wizerunku na zdjęciach i  środkach masowego przekazu.
8.9 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
8.10 Składając swój podpis na oświadczeniu uczestnicy niniejszym zrzekają się wszelkich roszczeń wobec Organizatora, w szczególności oświadczają, iż rezygnują z prawa do wszczęcia kroków sądowych lub występowania z regresem przeciwko organizatorom, uczestnikom i pomocnikom, organom władzy, właścicielom terenu a także wszelkim innym osobom powiązanym z organizacją zlotu, w związku z wszelkimi wypadkami lub stratami związanymi z zlotem, nawet, gdy wypadek lub strata były zamierzone lub wynikły z rażącego zaniedbania.
WYNIKI
KLASA " MINI"
L.P. IMIĘ I NAZWISKO NUMER STARTOWY PUNKTY
1. SZYMON BĄK 41 13
2. SŁAWOMIR RICHERT 17 11
3. PRZEMYSŁAW NIEML 44 9
4. JACEK BOJANOWSKI 12 9
5. KRZYSZTOF MICHOŃSKI 33 8
6. DAMIAN STENCEL 19 6
7. JAROSŁAW LITWIN 18 5
8. DAWID BIESZK 7 5
9. KAROL FORMELA 6 4
10. RAFAŁ CHAMRUCZUK 34 2
11. ADAM KALINOWSKI 16 2
12. NICK LAINNILL 8 1
13. JAKUB SKŁODOWSKI 23 0
14. JACEK MROZIK 29 0
KLASA  " ŚREDNIAKI"
L.P. IMIĘ I NAZWISKO NUMER STARTOWY PUNKTY
1. BOGUSŁAW SCHIURBACH 36 12
2. PAWEŁ REKOWSKI 20 10
3. KAZIMIERZ BIELUSZKO 35 9
4. MICHAŁ TROKA 11 7
5. PIOTR SYNAK 10 7
6. MATEUSZ KORCZAK 38 6
7. PAWEŁ KAMLEŃSKI 27 6
8. SEBASTIAN CHYLEWSKI 15 5
9. RAFAŁ SULIK 13 4
10. MICHAŁ TAŃSKI 1 2
11. PATRYK RAICHEL 22 2
12. KAMIL DĄBROWSKI 40 2
13. ARKADIUSZ SMAZA 14 1
14. MARIOLA DOMASZK 25 0
15. KRZYSZTOF MASZOTA 26 0
16. ADRIAN SZYMAŃSKI 31 0
17. BARTEK SOBIERAJ 37 0
KLASA "PANCERNIAKI"
L.P. IMIĘ I NAZWISKO NUMER STARTOWY PUNKTY
1. DAWID JELIŃSKI 2 15
2. GRZEGORZ GORONOWICZ 42 12
3. ŁUKASZ TREPCZYK 5 7
4. KRZYSZTOF ŚWIDERSKI 4 7
5. ŁUKASZ SMAL 30 7
6. GRZEGORZ KONKEL 28 6
7. DAWID NIEMC 43 6
8. MARCIN HINC 21 5
9. ZENEK DOMASZK 24 3
10. MARIUSZ JERECZEK 3 2
11. MICHAŁWRISCHKE 39 1
12. DAWID RUS 32 0
13. GRZEGORZ LEJKOWSKI 9 0






 

Zlot Złomów "Ostatni Dech" 13.09.2015

Email Print PDF

Zlot Złomów " Ostatni dech"

13.09.2015

 

Wszystkich chętnych uczestników, stałych bywalców oraz niezastąpionych  kibiców serdecznie zapraszamy na kolejny w tym roku zlot Złomków " Ostatni Dech"

Odbędzie się on dnia 13 września  2015 r.od godz. 10 :00

Dla osób, które jeszcze nie uczestniczyły w żaden sposób w naszym zlocie, pragnę powiadomić, że Zlot złomków jest imprezą motoryzacyjną w której ścigają się kierowcy jadący pojazdami, które są " na chodzie " , ale nie nadają się do dalszej eksploatacji.

Celem naszych zlotów jest nie tylko spędzanie czasu wśród znajomych i duża dawka adrenaliny, ale przede wszystkim rozwijanie kultury motoryzacyjnej, doskonalenie technik jazdy, i dobra zabawa !

PLAN IMPREZY :

10.00 zapisy

10.30 badania kontrolne i start do prologu

11.30 odprawa

12.00 start do pierwszego wyścigu

13.00 start do drugiego wyścigu

14.00 start do trzeciego wyścigu

15.00 start do czwartego wyścigu

ok. 17.00 ogłoszenie wyników

Regulamin Zlotu Złomków "Ostatni Dech "

1. Organizator

Stowarzyszenie Kaszubski Klub Przełajowy

Szarlota 12

83-400 Kościerzyna

Nip: 591-169-34-76

2. Zapisy :

2.1 Zapisy dokonujemy poprzez uiszczenie opłaty w  wysokości 150 złotych od pojazdu wpłacone na konto do dnia 09-09-2015. ( PO TYM TERMINIE DOPŁATA w wysokości 30 złotych)

Wpłaty na konto stowarzyszenia Kaszubski Klub Przełajowy

Bank BGŻ 79 2030 0045 1110 0000 0232 3870

W tytule przelewu proszę koniecznie  wpisać imię i nazwisko oraz markę samochodu i  rodzaj paliwa.

2.2 Istnieje możliwość dokonania wpłaty w dniu zawodów przed rozpoczęciem zlotu złomków dla zawodników którzy nie dokonali przelewu w terminie, czyli do dnia 09-09-2015. Jednak koszt wpłaty po w/w dniu jest wyższy o kwotę 30 złotych i wynosi 180 złotych.

3. Wymagania dotyczące osób biorących udział w Zlocie Złomków " Ostatni Dech "

3.1  Osoba biorąca udział w zlocie musi mieć ukończone 18 lat.

3.2  Wymagane jest posiadanie prawa jazdy kat. B

3.3  Warunkiem koniecznym jest ubrany kask na głowie, (zaleca się także stosowanie systemów ochrony szyi, kręgosłupa, kombinezonów trudnopalnych).

3.4  W samochodzie może przebywać tylko i wyłącznie kierowca !

3.5  Osoba biorąca udział w zlocie bierze pełną odpowiedzialność za swój pojazd.

3.6  Uczestnik ma pełna świadomość ponoszonego ryzyka i bierze udział na własną odpowiedzialność.

3.7  Uczestnik biorąc udział w zlocie wyraża zgodę na opublikowanie swojego wizerunku w mediach i innych środkach masowego przekazu.

3.8 W razie wypadku, uszkodzenia ciała, bądź utraty zdrowia nie roszczę żadnych pretensji, i odszkodowań do organizatora zlotu i właścicieli terenów po którym się poruszam.

4. Wymagania dotyczące samochodu biorącego udział w zlocie

4.1  Do zlotu są dopuszczone wszystkie samochody osobowego wadze do 3,5 tony masy całkowitej, które mają umieszczony numer startowy w miejscu widocznym dla sędziów.

4.2  Obowiązkowo każdy uczestnik dla swego bezpieczeństwa musi mieć płaskownik, profil lub rurę 1,5 cala wzdłuż lewej strony pojazdu przespawana do płaskowników o wymiarach minimum 10 X 10 .

4.3 Zalecana jest klatka ochronna (zewnętrzna lub wewnętrzna)

4.4 Końce chomąta i szyn muszą być zaokrąglone.

4.5 Koniecznością są wymontowane wszystkie zbędne elementy z wnętrza samochodu (siedzenia pasażerów, dywaniki, szyby - poza szybą czołową).

4.6 Samochód musi posiadać fotel kierowcy oryginalny bądź podobny, trwale zamocowany do podłogi oraz pas bezpieczeństwa. Dopuszcza się fotele kubełkowe oraz pasy szelkowe.

4.7 Samochód musi mieć sprawny układ hamulcowy i kierowniczy.

4.8 Samochód posiada oryginalny zbiornik paliwa, trwale zamontowany, szczelny i nie powodujący zagrożenia wycieku paliwa bądź zniszczenia podczas jazdy, bądź kolizji. A także akumulator musi być zamocowany w pojeździe trwale za pomocą jarzma metalowego bądź pasa transportowego.

4.9 Samochód posiadać musi gaśnice o masie minimum 1 kg zamocowana trwale wewnątrz pojazdu w odległości max. 1 m od fotela kierowcy w miejscu łatwo dostępnym

5. Zasady rywalizacji

5.1. Wszystkich uczestników dzielimy na trzy grupy :

  • pojazdy małe w klasie  - " Maluszki "
  • pojazdy średnie w klasie - "Średniaki"
  • pojazdy duże, ciężkie i mocno wzmocnione w klasie - " Pancerniaki "
5.2. Każda grupa wykonuje 7 okrążeń toru.
  • pierwszy pojazd, który okrążył tor siedmiokrotnie otrzymuje - 5 pkt.
  • drugi pojazd  otrzymuje - 4 pkt.
  • trzeci pojazd otrzymuje - 3 pkt.
  • czwarty pojazd otrzymuje - 2 pkt
  • piąty pojazd otrzymuje - 1 pkt.
  • pozostali uczestnicy są bez punktów.
5.3 Każdy z kierowców zobligowany jest do przestrzegania sygnalizacji informacyjnej i ostrzegawczej, która wyraża się poprzez 3 flagi : szachownica, czerwona i żółta.
5.4 Obowiązują na torze 3 flagi informacyjnie - ostrzegawcze
  • szachownica - start i meta
  • czerwona - bezwarunkowe zatrzymanie się. Zakaz poruszania się po torze aut startujących.
  • żółta - uwaga ! na niebezpieczeństwa na torze, zachowaj ostrożność.
6. Podczas przejazdu kategorycznie zabrania się :
  • Wyjazdu poza tor,
  • wyjazdu poza teren zlotu,
  • jazdy pod wpływem alkoholu/narkotyków/leków,
  • zmiany samochodu w trakcie trwania zlotu, (zmiana może jedynie nastąpić za wcześniejszą zgodą organizatora ),
  • wypinania się z pasów bezpieczeństwa,
  • zdejmowania kasku,
  • zaśmiecania terenu,
  • celowego niszczenia drzew, krzewów i innej zieleni,
  • wszelkich prób oszustwa lub zachowania niezgodnego z zasadami fair-play.
7. Nagrody

Nagrody są przyznawane  w postaci statuetek dla 3 pierwszych miejsc w każdej klasie startowej.
8. Postanowienia końcowe
8.1 Istnieje możliwość pozostawienia samochodu po zawodach organizatorowi.
8.2 Organizator nie odpowiada za rzeczy zaginione podczas imprezy.
8.3 Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki losowe zaistniałe podczas dojazdu uczestników na Zlot złomków "Ostatni Dech" i powrót z niej.
8.4 Każdy uczestnik bierze udział w imprezie na własną odpowiedzialność, co potwierdza swoim podpisem na oświadczeniu.
8.5 Organizator nie bierze odpowiedzialności za ewentualną kolizję i wypadki na torze.
8.6 W czasie trwania zlotu uczestnicy muszą stosować się do regulaminu zlotu, poleceń Organizatora, Sędziów i innych osób wskazanych przez Organizatora. Niestosowanie się do poleceń spowoduje konsekwencję w postaci nałożenia kary lub dyskwalifikacji i wykluczenia z zlotu. Uczestnikom wykluczonym z zlotu nie zwraca się żadnych wniesionych opłat.
8.7 Brak znajomości regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
8.8 Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystywanie swojego wizerunku na zdjęciach i  środkach masowego przekazu.
8.9 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
8.10 Składając swój podpis na oświadczeniu uczestnicy niniejszym zrzekają się wszelkich roszczeń wobec Organizatora, w szczególności oświadczają, iż rezygnują z prawa do wszczęcia kroków sądowych lub występowania z regresem przeciwko organizatorom, uczestnikom i pomocnikom, organom władzy, właścicielom terenu a także wszelkim innym osobom powiązanym z organizacją zlotu, w związku z wszelkimi wypadkami lub stratami związanymi z zlotem, nawet, gdy wypadek lub strata były zamierzone lub wynikły z rażącego zaniedbania.
WYNIKI
KLASA "MINI"
L.P IMIĘ I NAZWISKO NUMER STARTOWY LICZBA PUNKTÓW
1. ŁUKASZ CULUJKO 10 17
2. PATRYK RAICHEL 12 11
3. PAWEŁ REKOWSKI 8 9
4. DAWID KULWIKOWSKI 15 8
5. JAKUB SKŁODOWSKI 9 6
KLASA "ŚREDNIAKI"
L.P. IMIĘ I NAZWISKO NUMER STARTOWY LICZBA PUNKTÓW
1. DAMIAN STENCEL 2 11
2. MATEUSZ GŁODOWSKI 16 10
3. ARKADIUSZ SMAZA 13 8
4. MATEUSZ MIODOWSKI 6 7
5. RAFAŁ SULIK 14 5
6. PRZEMYSŁAW NIEMC 18 5
7. DAWID HALMAN 3 1
KLASA "PANCERNIAKI"
L.P. IMIĘ I NAZWISKO NUMER STARTOWY LICZBA PUNKTÓW
1. KRZYSZTOF ŚWIDERSKI 5 9
2. ŁUKASZ SNUL 4 8
3. MICHAŁ TAŃSKI 7 8
4. GRZEGORZ GORNOWICZ 1 7
5. MARCIN HINCA 17 7
6. PIOTR SYNAK 20 4
7. DAWID NIEMC 19 3
 

XVIII ZLOT4X4 FULL-GAZ KASZYBY 05.09.2015

Email Print PDF

XVIII ZLOT 4 X 4 FULL - GAZ KASZUBY

 

Już niebawem tj. dnia 05.09.2015 odbędzie się zlot samochodów terenowych 4x4 i quadów, na

który już dzisiaj wszystkich lubiących czuć powiew wiatru, wzrost adrenaliny i dobrą zabawę

zapraszamy.

Zaplanowane w przeprawie leśnej są 3 klasy startowe :

 

  • Off road
  • Off road light
  • Quad
Limit czasowy to 12 godz.

 

Start i meta :

Amok Park

Szarlota 12

Plan Zlotu  :

8 : 00 - ZAPISY AMOK-PARK

8 : 45 - ODPRAWA

9 : 00 - START AMOK-PARK

ok 23 : 30 OGŁOSZENIE WYNIKÓW

Organizatorami  są :

4x4 Full-Gaz Kaszuby

Kaszubski Klub Przełajowy

Całkowity koszt imprezy wynosi :

270 zł od  samochodu terenowego (kierowca i pilot)

270 zł Quad  4x4.

Potwierdzeniem udziału w imprezie jest opłacenie wpisowego lub zaliczki (100 zł) do dnia:

01.09.2015 PO TYM TERMINIE 30 zł DOPŁATY !!!

Na konto Kaszubskiego Klubu Przełajowego

83-400 Kościerzyna Szarlota 12

Bank BGŻ   79 2030 0045 1110 0000 0232 3870

W tytule przelewu prosimy podać Imię i nazwisko, klasa startowa.

POZDRAWIAMY I ZAPRASZAMY

REGULAMIN XVIII ZLOTU 4 X 4 FULL - GAZ KASZUBY

1. Każdy uczestnik zlotu zobowiązany jest do podporządkowania się poleceniom organizatorów, sędziów, policji, straży gminnej i straży leśnej.

2. Warunkiem uczestnictwa jest opłacenie wpisowego i naklejenie numeru startowego w górnym prawym rogu szyby czołowej. Pozostaje tylko jeden numer startowy z obecnego zlotu.

3. W zlocie mogą brać udział użytkownicy samochodów terenowych 4x4 i quady 4x4 posiadający zarejestrowany i ubezpieczony pojazd, oraz prawo jazdy.

4. Na trasie obowiązuje ograniczenie prędkości do 40 KM/h, a przy zabudowaniach do 30 KM/h.

5. Na trasie będzie przeprowadzona konmtrola prędkości w postaci radaru lub fotoradaru. Niestosowanie się do przestrzegania przepisów organizatora i ograniczeń prędkości na mapach drogowych będą stosowane punkty karne, nawet -10 pkt. !

6. Zabrania się dewastacji środowiska naturalnegoi niszczenie dróg !

7. Uczestnicy biorą udział w zlocie na własna odpowiedzialność, i w razie wypadku nie mają podstaw do roszczeń w stosunku do organizatorów i właścicieli terenów po których się poruszają.

8. Do klasyfikacji konkursów liczeni są uczestnicy nieposiadających licencji sportowych.

9. Koła mające powyżej 31 cali obowiązkowo do klasy off-road. Nie dotyczy to opon szosowych.

10. Klasyfikacje prób sprawnościowych i przeprawy leśnej liczone są osobno.

11. Na odcinku sprawnościowym za każdą ominiętą bramkę dolicza się + 20 pkt. , a za potrącony słupek, gdy chorągiewka dotknie ziemi lub zerwaną taśmę - 5 pkt. od wyniku osiągniętego na mecie.

12. PK -punkty kontrolne nie są oznaczone na mapie, znajdują się po prawej stronie drogi, i oznaczone sa taśmą biało - czerwoną. Punktacja + 1 pkt.

13. PP - próby przejazdu są oznaczone na mapie. Mogą znajdować się w pewnej odległości od drogi, i oznaczone są taśmą, każda ma inny kolor. Punktacja + 2 pkt.

Off - light taśma niebieska, pieczątki niebieskie

Off - road taśma złoto-srebrna, pieczątki pomarańczowe

Extreme - żółta

Quad - biało  i żółta

14. Każdą pieczątkę należy przystawić w polu odpowiadającym na karcie. Przy każdej pieczątce obowiązkowo należy wpisać godzinę jej zdobycia. Pieczątki bez wpisanej godziny lub wstawienie w innym miejscu nie będą liczone. W razie pomyłki lub nieczytelnej pieczątki należy złą pieczątkę przekreślić i przystawić w polu nienumerowanym na pierwszej stronie.

15. PO - próby obserwowane przez sędziego, za każdą próbę + 5 pkt. Pieczątkę przystawia sędzia.

16. W razie nieobecności sędziego lub kłopotów na trasie należy zadzwonić pod nr. tel :

  • Daniel 501-066-386
  • Robert 606-497-537
  • Krzysio - 698-333-368

17. W obrębie próby, między taśmami, dozwolona jest pomoc przez innego uczestnika (nie wykorzystując drugiego auta). Zawodnik za zerwanie taśmy lub wjazdu za taśmę otrzymuje tylko 1 pkt.

18. Zabrania się zawracania i jazdy " pod prąd " na próbach obserwowanych.

19. Przy równej ilości punktów z przeprawy leśnej, o kolejności decyduje punktacja ze strzelnicy.

20. Strzelnica znajduje się w Klinczu. Czynna od godz. 11:00 do 15:00

21. Dodatkową konkurencją jest udzielenie pierwszej pomocy gdzieś na trasie Zlotu. Konkurencja ta jest nieoznakowana. Punkty przyznaje ratownik medyczny. Za nieudzielenie pierwszej pomocy jest

- 5 pkt.

22. Za zdanie na mecie sędziemu rozplombującemu worka z zebranymi  śmieciami dolicza się +2 pkt.

23. OeSY i PO czynne w godz. Amok do 13:00 , Klincz od 10:00 do 15:00

24. W przypadku stwierdzenia zerwania, uszkodzenia pieczątki należy o tym poinformować organizatora - zostanie ona ANULOWANA.

25. Przy użyciu zbloczy lub wyciągarek ręcznych obowiązkowo należy użyć pasa do opasania drzewa.Uszkodzenie drzew będzie karane karą pieniężną.

26. Karty zostają zaplombowane z prawej strony auta ( od strony pilota).

27. Po przybyciu na metę kartę kontrolną należy oddać sędziemu, który ją odplombuje - nie później niż 11 godz. od momentu startu. Karty zerwane nie będą uwzględnione. Za każde 10 min. przekroczenia czasu odejmowane będą 2 pkt. od wyniku uzyskanego w przeprawie leśnej.

28. Pojazdy niebiorące udziału w zlocie mogą poruszać się wyłącznie drogami udostępnionymi dla ruchu kołowego.

29. Na wszelkich próbach zabrania się udzielania pomocy z zewnątrz, przez pojazdy nie będące uczestnikami zlotu.

działanie takie spowoduje DYSKWALIFIKACJĘ.

30. Puchary i nagrody nieodebrane  w trakcie ogłaszania wyników przechodzą na rzecz Stowarzyszenia.

31. Nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu grozi dyskwalifikacją i usunięciem ze zlotu oraz karą pieniężną w wysokości od 100 do 300 złotych., która zostanie przeznaczona na dowolny Dom Dziecka:

  • Dom Dziecka w Kościerzynie "Wesoła Gromadka"
  • Dom Małego Dziecka w Gdyni
  • Dom Dziecka w Drawsku Pomorskim

Organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji regulaminu do momentu rozpoczęcia zlotu. Ostateczna wersja zostanie wręczona przy zapisach.

OFF ROAD

L.P. IMIĘ I NAZWISKO
1. WOJCIECH STYPUŁKOWSKI
2. HENRYK FULARCZYK
3. KAMIL WIŚNIEWSKI
4. BŁAŻEJ SŁOMIŃSKI
5. PIOTR SZYCA
6. PAWEŁ SZYCA
7. DARIUSZ JASIŃSKI
8. WOJCIECH PORTEE
9. PIOTR MRÓZ
10. ŁUKASZ SYCHOWSKI

OFF ROAD LIGHT

L.P. IMIĘ I NAZWISKO
1. ADAM MIESZALSKI
2. DONAT BADUR
3. MICHAŁ TAŃSKI
4. K. KREFTA/T.NIERZWICKI
5. PIOTR WROŃSKI
6. SŁAWOMIR PIETROWSKI
7. ŁUKASZ DAWICKI
8. ŁUKASZ KITOWSKI
9. MICHAŁ MAKUCH
10. PAWEŁ SOBISZ
11. KRZYSZTOF ZAWIŚLAK
12. MARCIN SWICHTENBERG
13. KRYSTIAN DOCZYK
14. SŁAWOMIR DOCZYK
15. PAWEŁ KOSATER
16. PAWEŁ CZYŻ

QUAD

L.P. IMIĘ I NAZWISKO
1. ARKADIUSZ PAUBICKI
2. RADOSŁAW PAUBICKI
3.
4.
5.
ATTACHMENTS TITLE
wyniki wrzesień 2015.xls[ ]53 Kb
 

Bieg Twardego 22.08.2015

Email Print PDF

BIEG TWARDEGO

 

Organizatorzy zapraszają wszystkich chętnych do udziału w Biegu Twardego,

który odbędzie się dnia 22 sierpnia 2015 r.  w Rybakach koło Kościerzyny.

Trasa biegu została przygotowana na dystansie ok. 10 km i na

zróżnicowanym terenie.

Piaskowe podbiegi, błotniste doły, lepki piasek i rowy aglomeracyjne

to niektóre elementy trasy przygotowane dla uczestników lubiących

wyzwania i emocje.


Więcej informacji na stronie :

http://www.biegtwardego.pl/

zapisy na stronie :

http://www.biegtwardego.pl/p/zapisy.html

kontakt :

: 519-121-199

m: CLOAKING


 

 

REGULAMIN BIEGU TWARDEGO 2015

Cel imprezy:

Wyjście na naprzeciw zapotrzebowaniu na organizacje ekstremalnych sportów w tym biegów.

Sprawdzenie swojej wytrzymałości fizycznej i psychicznej.

Organizatorzy:

Kaszubski Klub Przełajowy

4X4 Full-Gaz Kaszuby

Amok-Park

Współorganizator:

The North Event Krzysztof Walczak

Termin i miejsce zawodów:

Zawody odbędą się dnia 22 sierpnia 2015 o godz 16.00

Zawody rozgrywane będą na terenie gminy Kościerzyna i Nadleśnictwa Kościerzyna.

Start i meta biegu w Rybakach koło Kościerzyny (na trasie Kościerzyna - Wdzydze Kiszewskie)

Program zawodów:

14:00 otwarcie biura zawodów w Amok-Parku

14:00-15:30 zapisy do biegu, odbiór numerów startowych

15:40 odprawa

16:00 start biegu

Ok 18:30 ogłoszenie wyników.

Warunki uczestnictwa:

Prawo startu mają wyłącznie osoby pełnoletnie, które podczas weryfikacji okażą dokument tożsamości. Nie mają przeciwwskazań do biegów długodystansowych ,umieją pływać oraz podpiszą oświadczenie o świadomości zagrożeń i starcie na własną odpowiedzialność. Jak również dokonali wpłaty wpisowej.

Trasa i dystans:

Dystans biegu wynosi ok 10 km (3 pętle). Dokładny przbieg i dystans zostanie wyznaczony na kilka dni przed biegiem.

Trasa przebiegać będzie przez :rowy melioracyjne,  zarośla, piach, podbiegi i zbiegi, przeszkody naturalne i sztuczne.

Trasa biegu w większości długości jest otaśmowana lub znakowana taśmą pomarańczową i żółtą.

Średnia szerokość trasy to ok 3m.

Przekroczenie, skracanie wyznaczonej trasy skutkuje DYSKWALIFIKACJĄ

Kategorie startowe:

Mężczyźni do lat 30

Mężczyźni od lat 31 do 55

Mężczyźni od 56 wzwyż

Kobiety do lat 30

kobiety od lat 30 do 55

Kobiety po 56 wzwyż

Zgłoszenia i opłaty startowe:

Uczestnicy biegu zobowiązani są do wpłacenia wpisowego na konto w wysokości :

do dnia 20.08.2015 -60 zł

po 20.08.2015 lub w biurze zawodów 100 zł

Dane do przelewu:

Opłaty przyjmowane są przez serwis DotPay, dostęp przez listę osób zapisanych.

Nagrody:

Zawodnicy, którzy zajmą miejsca 1 – 3 otrzymują puchary pamiątkowe.

Wszyscy zawodnicy którzy dokonają dodatkowej opłaty 10 zł do dnia 15.08.2015 otrzymają, w dniu zawodów, pamiątkową koszulkę.

Przy zgłoszeniu proszę o podanie rozmiaru koszulki.

Sprawy sanitarne:

Organizator zapewnia możliwość korzystania z toalet, pryszniców i bezpłatnego pola namiotowego.

Zabezpieczenie imprezy:

Pomoc medyczna (biuro zawodów)

Zabezpieczenie trasy biegu

Ubezpieczenie zawodników (OC)

Postanowienia końcowe:

Wszyscy uczestnicy startują na własną odpowiedzialność.

W biegu mogą brać udział wszystkie osoby które ukończyły 18 rok życia i umieją pływać, bez względu na płeć oraz miejsce zamieszkania.

Warunkiem wzięcia udziału w biegu jest dokonanie zgłoszenia oraz wpłaty i odbiór nr startowego.

Uczestnicy pokonujący dystans w sposób niedozwolony lub nie biegną po wyznaczonej trasie zostaną zdyskwalifikowani.

Organizator biegu zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu.Ostateczna wersja regulaminu będzie w dniu zawodów.

Bieg odbędzie się bez względu na pogodę.

ZAPRASZAMY :)

 


 


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Kto nas odwiedza

We have guests online
Największa atrakcja według Ciebie: