WEEKENDOWE SPOTKANIE 4X4 FULL GAZ KASZUBY 17. 06. 2017
Witamy Wszystkich i Zapraszamy na Weekendowe Spotkanie 4 x 4 Full Gaz Kaszuby 17.06.2017
PROSIMY O OBECNOŚĆ NA ODPRAWIE
Uwaga ! Wszystkie pojazdy muszą posiadać sprawne gaśnice ! Inaczej nie zostaną wypuszczone do lasu !
Mile widziana duża lub dwie .
W przeprawie leśnej planujemy trzy klasy startowe :
-Off road light,
-Off road
-Quad
JEŚLI BĘDĄ CHĘTNI TO BĘDZIE RÓWNIEŻ:
-Off road super light
-Extreme (na zasadzie podobniej jak było na poprzednich edycjach)
Zaplanowaliśmy ok. 35 (PP Quady 50) pieczątek dla każdej z klas,
4-5 PO( prób obserwowanych ), oraz 2 - 3 OS ( odcinki specjalne )
Plan spotkania:
8:00 - startują zapisy
8:45-9:00 - odprawa
9:30-10:00 - start do przeprawy leśnej
Zapewniamy:
-Ciepły posiłek
-dla zwycięzców puchary
Baza rajdu znajdować będzie się w byłej bazie wojskowej w GOSTOMIU (54.183264,17.876849)
Organizatorami są :
4x4 Full-Gaz Kaszuby
Kaszubski Klub Przełajowy
ROBERT: 606-497-537
DANIEL: 501-066-386
KRZYSIEK: 698-333-368
FILIP: 693-970-722
Całkowity koszt imprezy wynosi :
250zł od samochodu terenowego (kierowca i pilot)
250zł Quad 4x4.
Potwierdzeniem udziału w imprezie jest opłacenie całości wpisowego lub zaliczki (100 zł) do dnia:
09.06.2017 PO TYM TERMINIE 50 zł DOPŁATY !!!
Na konto Kaszubskiego Klubu Przełajowego
83-400 Kościerzyna Szarlota 12
Bank BGŻ 79 2030 0045 1110 0000 0232 3870
W tytule przelewu prosimy podać Imię i nazwisko, klasa startowa.
POZDRAWIAMY I ZAPRASZAMY
Prosimy zapoznać się z regulaminem
1. Każdy uczestnik zlotu zobowiązany jest do podporządkowania się poleceniom organizatorów, sędziów, Policji, Straży Gminnej i Straży Leśnej.
2. Warunkiem uczestnictwa jest opłacenie wpisowego i naklejenie numeru startowego w górnym prawym rogu szyby czołowej.
3. W zlocie mogą brać udział użytkownicy samochodów terenowych 4x4 i quady 4x4 posiadający zarejestrowany i ubezpieczony pojazd, oraz prawo jazdy.
4. Na trasie obowiązuje ograniczenie prędkości do 40 KM / h , a przy zabudowaniach do 30 KM / h.
5. Zabrania się dewastacji środowiska naturalnego i niszczenia dróg !
6. Uczestnicy biorący udział w zlocie na własną odpowiedzialność i w razie wypadku nie mają podstawy do roszczeń w stosunku do organizatorów i i właścicieli terenów po których się poruszają.
7. Do klasyfikacji konkursów liczeni są uczestnicy nieposiadający licencji sportowych.
8. Na odcinku sprawnościowym za każdą ominiętą bramkę dolicza się + 20 pkt. , a za potrącony słupek, gdy chorągiewka dotknie ziemi lub zerwaną taśmę - 5 pkt. od wyniku osiągniętego na mecie.
9. Za nie ukończenie OS zawodnik otrzymuje taryfę czasową
10. Taryfa czasowa jest to najgorszy czas danego OS plus 10 sekund
11. W razie nieobecności sędziego należy zadzwonić pod nr. tel. ( numer do sędziego który będzie :odpowiedzialny za oes-y każdy uczestnik dostanie na wydrukowanym regulaminie)
Os-y czynne do godziny ( godziny będą podane w późniejszym terminie )
12. Pojazdy niebiorące udziału w zlocie mogą poruszać się wyłącznie drogami udostępnionymi dla ruchu kołowego.
13. Puchary i nagrody nieodebrane w trakcie ogłaszania wyników przechodzą na rzecz Stowarzyszenia.
14. Nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu grozi dyskwalifikacją i usunięciem ze zlotu oraz karą pieniężną w wysokości od 100 do 300 złotych., która zostanie przeznaczona na dowolny Dom Dziecka:
REGULAMIN PRZEPRAWY
1. Każdy uczestnik zlotu zobowiązany jest do podporządkowania się poleceniom organizatorów, sędziów, policji, straży gminnej i straży leśnej.
2. Warunkiem uczestnictwa jest opłacenie wpisowego i naklejenie numeru startowego w górnym prawym rogu szyby czołowej. Pozostaje tylko jeden numer startowy z obecnego zlotu.
3. W zlocie mogą brać udział użytkownicy samochodów terenowych 4x4 i quady 4x4 posiadający zarejestrowany i ubezpieczony pojazd, oraz prawo jazdy.
4. Na trasie obowiązuje ograniczenie prędkości do 40 KM/h, a przy zabudowaniach do 30 KM/h.
5. Na trasie będzie przeprowadzona kontrola prędkości w postaci SĘDZIÓW radaru lub fotoradaru. Niestosowanie się do przestrzegania przepisów organizatora i ograniczeń prędkości na mapach drogowych będą stosowane punkty karne, nawet -10 pkt. !
6. Zabrania się dewastacji środowiska naturalnego i niszczenie dróg !
7. Uczestnicy biorą udział w zlocie na własna odpowiedzialność, i w razie wypadku nie mają podstaw do roszczeń w stosunku do organizatorów i właścicieli terenów po których się poruszają.
8. Do klasyfikacji konkursów liczeni są uczestnicy nieposiadających licencji sportowych.
9. Koła mające powyżej 31 cali obowiązkowo do klasy off-road. Nie dotyczy to opon szosowych.
10. Klasyfikacje prób sprawnościowych i przeprawy leśnej liczone są osobno.
12. PK -punkty kontrolne nie są oznaczone na mapie, znajdują się po prawej stronie drogi, i oznaczone sa taśmą biało - czerwoną. Punktacja + 1 pkt.
13. PP - próby przejazdu są oznaczone na mapie. Mogą znajdować się w pewnej odległości od drogi, i oznaczone są taśmą, każda ma inny kolor. Punktacja + 2 pkt.
Off - light taśma niebieska, pieczątki niebieskie
Off - road taśma złoto-srebrna, pieczątki pomarańczowe
Quad - taśma żółta
14. Każdą pieczątkę należy przystawić w polu odpowiadającym na karcie. Przy każdej pieczątce obowiązkowo należy wpisać godzinę jej zdobycia. Pieczątki bez wpisanej godziny lub wstawienie w innym miejscu nie będą liczone. W razie pomyłki lub nieczytelnej pieczątki należy złą pieczątkę przekreślić i przystawić w polu nienumerowanym na pierwszej stronie.
15. PO - próby obserwowane przez sędziego, za każdą próbę + 5 pkt. Pieczątkę przystawia sędzia.
PO- czynne od godziny ( godziny w późniejszym terminie )
16. W razie nieobecności sędziego lub kłopotów na trasie należy zadzwonić pod nr. tel :
- Daniel 501-066-386
- Robert 606-497-537
- Krzysio - 698-333-368
- Filip 693-970-722
17. W obrębie próby, między taśmami, dozwolona jest pomoc przez innego uczestnika (nie wykorzystując drugiego auta). Zawodnik za zerwanie taśmy lub wjazdu za taśmę otrzymuje tylko 1 pkt.
18. Zabrania się zawracania i jazdy " pod prąd " na próbach obserwowanych.
19. Przy równej ilości punktów z przeprawy leśnej, o kolejności decyduje punktacja ze strzelnicy.
20. Strzelnica znajduje się (
21. Dodatkową konkurencją jest udzielenie pierwszej pomocy gdzieś na trasie Zlotu. Konkurencja ta jest nieoznakowana. Punkty przyznaje ratownik medyczny. Za nieudzielenie pierwszej pomocy jest- 5 pkt.
22. Za zdanie na mecie sędziemu rozpląbującemu worka z zebranymi śmieciami dolicza się +2 pkt.
23.KARTY NIE ZAPLĄBOWANE NIE SĄ LICZONE.
24. W przypadku stwierdzenia zerwania, uszkodzenia pieczątki należy o tym poinformować organizatora - zostanie ona ANULOWANA.
25. Przy użyciu zbloczy lub wyciągarek ręcznych obowiązkowo należy użyć pasa do opasania drzewa.Uszkodzenie drzew będzie karane karą pieniężną.
26. Karty zostają zaplombowane z prawej strony auta ( od strony pilota).
27. Po przybyciu na metę kartę kontrolną należy oddać sędziemu, który ją odplombuje - nie później niż 11 godz. od momentu startu. Karty zerwane nie będą uwzględnione. Za każde 10 min. przekroczenia czasu odejmowane będą 2 pkt. od wyniku uzyskanego w przeprawie .
28. Pojazdy niebiorące udziału w zlocie mogą poruszać się wyłącznie drogami udostępnionymi dla ruchu kołowego.
29. Na wszelkich próbach zabrania się udzielania pomocy z zewnątrz, przez pojazdy nie będące uczestnikami zlotu.
działanie takie spowoduje DYSKWALIFIKACJĘ.
30. Puchary i nagrody nieodebrane w trakcie ogłaszania wyników przechodzą na rzecz Stowarzyszenia.
31. Nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu grozi dyskwalifikacją i usunięciem ze zlotu oraz karą pieniężną w wysokości od 100 do 300 złotych., która zostanie przeznaczona na dowolny Dom Dziecka:
- Dom Dziecka w Kościerzynie "Wesoła Gromadka"
- Dom Małego Dziecka w Gdyni
- Dom Dziecka w Drawsku Pomorskim
Organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji regulaminu do momentu rozpoczęcia zlotu. Ostateczna wersja zostanie wręczona przy zapisach.